سفارت ایران در چین: هیچ ایرانی در چین به کرونا ویروس مبتلا نشده است

© REUTERS / Park Ji-hye/News1 سفارت ایران در چین: هیچ ایرانی در چین به کرونا ویروس مبتلا نشده است
سفارت ایران در چین: هیچ ایرانی در چین به کرونا ویروس مبتلا نشده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت ایران در پکن اعلام کرد که هیچ شهروند ایران در چین به کرونا ویروس مبتلا نشده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سفارت ایران در چین با صدور اطلاعیه ای در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در چین، اعلام کرد که سفیر ایران با حضور در سفارت این کشور در پکن این مسئله را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده که تا کنون گزارشی از ابتلا هموطنان ایرانی مقیم چین به این ویروس دریافت نشده است.

اقدام وزارت خارجه ایران در پی شیوع ویروس کرونا  - اسپوتنیک ایران
اقدام وزارت خارجه ایران در پی شیوع ویروس کرونا

در بیانیه مذکور آماده است: " سفارت ایران در ارتباط مستقیم با ایرانیان مقیم شهر ووهان و همچنین در تماس مستمر با مقامات دولت مرکزی چین و مسئولین شهر ووهان، پیگیر آخرین وضعیت ایرانیان مقیم است."

همچنین سفارت ایران با اختصاص شماره تلفن ۸۶۱۷۸۱۲۰۵۰۴۱۳+ مربوط به بخش کنسولی سفارت، اعلام کرد که به طور اختصاصی جهت پیگیری وضعیت هموطنان ایرانی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به ایرانیان مقیم است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین روز گذشته نیز با صدور اطلاعیه ای به هموطنان ایرانی مقیم این کشور هشدار داد با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا، ضمن توجه به هشدارهای پزشکی وبهداشتی، تا حد امکان از حضور در اماکن پر تردد اجتناب کنند.

در این اطلاعیه آمده است: "  طبق تمهیدات دولت چین، در حال حاضر ورود و خروج غیر ضروری به شهرهای قرنطینه شده این کشور امکان پذیر نیست هموطنانی که قصد سفر به چین را دارند پیش از سفر، آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در مقصد را رصد نموده و از تردد در اماکن مشکوک به آلودگی اجتناب ورزند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала