تورهای مسافرتی داخلی و خارجی در چین بسته شدند

© Sputnik / Anna Ratkoglo /  مراجعه به بانک تصاویر تورهای مسافرتی داخلی و خارجی در چین بسته شدند
تورهای مسافرتی داخلی و خارجی در چین بسته شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این اتفاق پیشتر رخ نداده بود که فروش همه تورها از جمله خارجی و داخلی در چین بسته شود.

به گزارش اسپوتنیک، این اتفاق پیشتر رخ نداده بود که فروش همه تورها از جمله خارجی و داخلی در چین بسته شود. حتی تورهای مربوط به دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه در پکن، دیزنی لند در شانگهای و هنگ کنگ نیز بسته شدند.

شیوع ویروس کرونا در چین باعث شده تا این کشور اقدامات بسیار وسیعی برای کنترل این بیماری انجام دهد. اتفاقی که در مورد آنفلوانزای مرغی و یا هر ویروس دیگری در چین رخ نداده بود.

با این حال، هیچ کس سفرهای مستقل را لغو نکرده است و شهروندان چینی می توانند به طور مستقل از کشورهای دیگر جهان بازدید کنند. اما احتمالا تعداد مسافران کاهش چشمگیری خواهد داشت.

در سال 2019، مسافران چینی تقریبا 170 میلیون سفر به خارج از کشور انجام داده بودند و اگر بخواهیم یک تعریف ساده از این تعداد سفر بیان کنیم، مانند این است که کل جمعیت روسیه به خارج از کشور سفر کنند.

ثبت اولین مورد مشکوک به کروناویروس در پرتغال - اسپوتنیک ایران
ثبت اولین مورد مشکوک به کروناویروس در پرتغال

در 31 دسامبر، 2019، مقامات چینی به سازمان بهداشت جهانی خبر از شیوع همه گیری یک ویروس ناشناخته در شهر ووهان دادند. بعدتر کارشناسان مشخص کردند که عامل این بیماری کروناویروس است. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، 56 نفر بر اثر این ویروس تابحال جان باختند. این ویروس در حال حاضر از مرزهای چین به بقیه نقاط گسترش یافته است. مقامات چینی رسما تایید کرده اند که این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. دولت چین نگران شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل شهرهایی که این ویروس در آن شیوع دارند را قرنطینه می کند و اعلام کرده است که قرنطینه‌های انجام شده برای جلوگیری از شیوه این ویروس خطرناک می باشد. برخی کشورها نیز مسافران ورودی از چین را تحت معاینات دقیق قرار می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала