واکنش وزارت امور خارجه ایران به تهدیدات علیه سردار قاآنی

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of Iranسید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موسوی: اظهارات تهدیدآمیز مقام آمریکایی علیه فرمانده نیروی قدس سپاه در واقع علنی‌سازی تروریسم هدفمند و دولتی آمریکا است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات تهدیدآمیز یک مقام آمریکایی علیه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که این اظهارات در واقع علنی‌سازی تروریسم هدفمند و دولتی آمریکا است.

وی در این خصوص گفت:«اخیر برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران که آشکارا سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تهدید به ترور کرده است. سخنان این مقام وزارت امور خارجه علنی سازی رسمی و پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی ایالات متحده آمریکا است.

 یافتن قطعات موشکی که به سفارت آمریکا در عراق شلیک کرده است  - اسپوتنیک ایران
یافتن قطعات موشکی که به سفارت آمریکا در عراق شلیک کرده است

اینک، پس از رژیم اسرائیل، آمریکا دومین رژیمی است که رسما اعلام می کند امکانات دولت و نیروهای مسلح خود را برای اقدامات تروریستی بکار گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داد.

روی آوری رژیم آمریکا به اقدامات تروریستی نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی مقامات این رژیم است. تداوم این روند دیر یا زود گریبانگیر همگان خواهد شد».

در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام «شهید سلیمانی» برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала