طرح امداد فرهنگی در سیستان و بلوچستان +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تالاب هامون، سیستان و بلوچستان
تالاب هامون، سیستان و بلوچستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه‌های فرهنگی و هنری در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان برای بچه‌های آسیب‌دیده آغاز به کار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از فعالیت و اجرای گروه‌های نمایشی خیابانی و صحنه‌ای منتخب جشنواره بین‌المللی فجر در شهرها و روستاهای سیل‌زده جنوب استان خبر داد و عنوان کرد با توجه به حادثه سیل اخیر در جنوب استان، مذاکراتی با مدیرکل هنرهای نمایشی کشور انجام گرفت تا گروه‌های نمایشی صحنه‌ای منتخب جشنواره بین‌المللی در شهرهای جنوب استان اجرا داشته باشند.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

مربیان و گروه‌های هنری و نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان و در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک‌امید» به ارائه فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده این مناطق می‌پردازند؛ که این موضوع بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است و واکنش‌هایی را نیز به دنبال داشت.

View this post on Instagram

A post shared by kanoonparvaresh_bushehr (@kanoonparvaresh_bushehr) on

کاربران با اشتراک‌گذاری تصاویری از این امداد فرهنگی، ضمن قدردانی از فعالین این عرصه و آرزوی توانی بیشتر برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری، عنوان می‌کنند این مردم آسیب‌دیده و سختی کشیده به مسکن و غذا نیاز بیشتری دارند و در واقع ایجاد کسب و کار و درآمدزایی برای این عزیزان از اصلی‌ترین نیازهای آنان است.
جمعی از کاربران بسیار شاکی هستند که چرا پیش از این به کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان توجه نمی‌شده و آیا باید آنان درگیر سیل یا بلاهای طبیعی باشند که مورد توجه واقع شوند؟!

View this post on Instagram

A post shared by کتابخانه های عمومی استان قم (@qompl.ir) on

گروهی از کاربران نیز به چهره‌های معصوم این کودکان اشاره می‌کنند و معتقدند غم و ناراحتی در چهره‌ی آنها نمایان است. این کاربران حق فرزندان سرزمین ایران را بسیار بیشتر از چیزی می‌دانند که دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала