توقیف کشتی روسی در سنگاپور

CC0 / Pixabay / توقیف کشتی روسی در سنگاپور
توقیف کشتی روسی در سنگاپور - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات بندر سنگاپور کشتی روسی "سواستوپول" را به خاطر بدهی های ناشی از تحریم های آمریکا توقیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اولگ آنیکین، معاون مدیر شرکت گودزون"، صاحب کشتی ضمن اعلام این مطلب افزود کشتی روسی به خاطر نقص فنی به تعمیر نیاز دارد اما 80% شرکت های سنگاپوری به خاطر تحریم های آمریکا  از تعمیر آن خودداری می ورزند و بقیه بهای بیش از حد بالایی برای این کار تعیین می کند و دولت سنگاپور همچنین به متخصصان روس اجازه نمی دهند کشتی را تعمیر کنند. آنیکین خاطرنشان کرد در رابطه با طولانی شدن توقف کشتی روسی در سنگاپور بدهی به بار آمده و دولت سنگاپور به این خاطر کشتی را توقیف کرده است. علاوه بر این سنگاپوری ها به کشتی روسی که 12 نفر خدمه دارد، سوخت نمی فروشند.

مدیر شرکت روسی "گودزون" اطلاع داد مقامات بندر سنگاپور اعلام کرده اند تا برگزاری نشست دادگاه برای  رسیدگی به این قضیه که قرار است 17 دسامبر باشد، کشتی روسی تحت کنترل قرار داشته و از خروج خدمه از آن جلوگیری خواهد شد.

یادآور می شود یک کشتی دیگر شرکت "گودزون" به نام "پارتیزان" نیز در بندر پوهانگ کره جنوبی به همان دلایل فوق الذکر در توقیف به سر می برد.

آمریکا در اوت سال 2018 دو شرکت و شش کشتی روسی از جمله شرکت گودزون را در فهرست تحریم های خود علیه کره شمالی قرار داده و ادعا نمود گویا آنها در حمل محصولات نفتی به کره شمالی شرکت داشته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала