واکنش مردم به موضوع‌ چند‌همسری مردان +ویدئو، عکس

CC0 / / واکنش مردم به موضوع‌ چند‌همسری مردان +ویدئو، عکس
واکنش مردم به موضوع‌ چند‌همسری مردان +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موضوع چند‌همسری در میان کاربران در فضای مجازی و در میان مردم به طور گسترده‌ای مطرح می‌شود و واکنش‌های متفاوتی در این‌باره می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، با مطرح شدن مسئله چندهمسری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های چند‌همسری و تبلیغات متعدد در این‌باره موجی از واکنش‌ها در جامعه ایران به راه افتاده است و به یکی از موضوعات بحث‌برانگیز در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.
گزارشی از مصاحبه‌ای با مردم در این مورد تهیه شد و این موضوع بررسی شده است که همه‌ی نظرات علیه چندهمسری می‌باشد. این گزارش از تلویزیون ایران پخش شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от رسانه خبری سوژه (@soje.2)

کاربران بسیاری با چندهمسری مردان مخالف هستند و معتقدند چندهمسری از نیاز جنسی و تنوع‌طلبی نشات می‌گیرد و با افزایش روابط در چارچوب شرع و صیغه‌های یک تا چند ساعته، یک یا چند روزه، فحشاء شکل دینی به خود گرفته است. این کاربران بر این باورند این اتفاق برای مردم بسیار نفرت‌انگیز و غیرقابل باور است اما برای افرادی که همیشه زنان صیغه‌ای داشته‌اند عادی است. کاربران عنوان می‌کنند مردم خود داناتر هستند و نمی‌شود چنین چیزی را به عرف جامعه تحمیل کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آسایش گستران/گروه وکلا (@vakilsite)

گروهی از کاربران نیز عنوان می‌کنند اگر مسئولین نگران زنان بیوه و طلاق گرفته هستند باید شرایط زندگی بهتر همراه با آرامش را برای آنان فراهم کنند تا بی‌ثباتی در جامعه رواج نیابد. آنها این سوال را مطرح می‌کنند که چرا هیچ یک از مسئولین مخالف چندهمسری نیستند و آن را دلیل اخلال در امنیت روانی جامعه نمی‌دانند و عنوان نمی‌کنند که این امر نیاز به توانایی مالی دارد؟! این کاربران معتقدند این بدان معناست که آنها کاملا موافق این موضوع هستند چراکه بسیاری از آنها چند همسر اختیار کرده‌اند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от صفحه رسمی برترین‌ها (@bartarinha_news)

گروه دیگری از کاربران که ترویج چندهمسری را ترویج فحشاء می‌دانند، عنوان می‌کنند این سوژه‌ای است برای دور کردن اذهان مردم از اختلاس و فسادهای بسیار در جامعه ایران. و آیا آقایانی که این قوانین را وضع می‌کنند حاضرند دخترانشان همسر چندم مردی شوند؟! در جامعه‌ای که چندهمسری متداول شود افرادی که بضاعت مالی برای تشکیل خانواده ندارند به زنا کردن روی می‌آورند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от fun (@funerplus)

کاربران عنوان می‌کنند آیا از همسرداری، همبستریش مهم است که کسانیکه این موضوع را مطرح می‌کنند به فکر پیامدهای آن نیستند و این در حالیست که میلیون‌ها جوان ایرانی بالای سن ازدواج هستند و به علت نداشتن شرایط ازدواج مجرد مانده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала