تقویت قدرت دفاعی ایران تنها راه مقابله با تحریم های ایالات متحده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران
امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حاتمی: دشمن امروز حیات ما را هدف گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ایران اعلام نمود که تنها راه مقابله با تحریم‌های آمریکا افزایش و توسعه قدرت در تمام مولفه‌ها به ویژه قدرت دفاعی است.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:« دشمن امروز حیات ما را هدف گرفته است و فراتر از ضربه به ایران اسلامی در صدد حذف ما برآمده است. دشمن و هم پیمانان خود از طریق بکاری گیری عناصر نفوذی در تلاش برای دستیابی به زیر ساخت ها و برنامه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مخصوصا نظامی جمهوری اسلامی ایران است و بر این اساس دسترسی به  اطلاعات در عرصه جنگ ها و تقابل ها از عناصر اصلی برتری در نبردها محسوب می شود.

صالحی: آنها تحریم ها را رفع نکردند، ما نیز دیگر محدودیتی نداریم - اسپوتنیک ایران
صالحی: آنها تحریم ها را رفع نکردند، ما نیز دیگر محدودیتی نداریم

این تحریم ها بنا به دلایل عمیق بنیادی کمرنگ نخواهد شد و تنها راه مقابله با تحریم های امریکا افزایش و توسعه قدرت در تمامی مولفه های موثر به ویژه قدرت دفاعی است.برخی کشورها بازیگر، برخی بازی ساز و برخی پیروی کننده محض هستند، امروز ایران اسلامی به واسطه قدرت منطقه ای تبدیل به یک بازی ساز منطقه ای شده است و این جز با مقاومت، اتکا به ظرفیت های درونی و توسعه قدرت دفاعی حاصل نشده است.

بررسی ظرفیت‌ها و امکانات در حوزه دفاعی کشور در مقابله با تحریم های دفاعی حائز اهمیت زیاد است. مجموعه دفاعی با کمک دستگاه های گوناگون مرتبط در جهت خنثی کردن فشارهای تحریم موفقیت های بسیار بالایی را بدست آوردند. با اینکه پیشینه تحریم های ایران در حوزه دفاعی طولانی تر بوده است اما تجارب و ظرفیت‌ باعث شده تا در حوزه دفاعی کمترین آسیب را ببینیم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала