اسد، اروپا را به حمایت از تروریست ها متهم کرد

© AP Photo / SANAبشار اسد اروپا را به متهم به حمایت از تروریسم کرد
بشار اسد اروپا را به متهم به حمایت از تروریسم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور سوریه، اروپا را به حمایت از تروریست ها متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در گفتگو با شبکه تلویزیوتی RT، اروپا را به حمایت از تروریست ها و ترس از پناهندگان متهم کرد و این موضع را ریاکارانه خواند.

واکنش بشار اسد به حمله نظامی ترکیه  - اسپوتنیک ایران
واکنش بشار اسد به حمله نظامی ترکیه

رئیس جمهور سوریه گفت: در طول درگیری ها، چندین میلیون از جمله افراط گرایان از سوریه به ترکیه گریختند.

به گفته وی؛ اروپا در عین حال از رجب طیب اردوغان می ترسد و هم به رئیس جمهور ترکیه احتیاج دارد که مانع حرکت آنها به سمت غرب شود.

بشار اسد اعلام کرد: خطرناکترین موضوع برای غرب، حمایت از تروریست ها در سوریه است. این اقدام بسیار ریاکارانه است. شما چگونه از این چند میلیون که اکثریت آنها انسان های معمولی هستند و تنها چند تروریست در بین آنها می باشد، هراس داشته باشید. پس چگونه شما مستقیم از این تروریست ها حمایت می کنید؟

از سال 2011 در سوریه درگیری های مسلحانه ادامه دارد. روسیه، ایران و ترکیه برای بهبود اوضاع در سوریه تلاش کرده و ضامن آتش بس در این کشور هستند. طی این مدت سوریه توانست تقریبا تروریست ها را به طور کامل شکست داده و شروع به بهبود اوضاع سیاسی کشور، بازگرداندن پناهندگان و همچنین بازسازی زیرساخت های نابود شده، کرده. کمیته قانون اساسی که اپوزیسیون نیز حضور دارند، تشکیل شد. اولین جلسه این کمیته در تاریخ 30 اکتبر در ژنو برگزار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала