راهکارهایی برای سحرخیزی +عکس

© Fotolia / 2mmediaخطر مهلک خواب طولانی
خطر مهلک خواب طولانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به کارگیری روش‌هایی که کمک می‌کند تا شخص زود بیدار شود و روز خود را بهتر آغاز کند و از آن لذت ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، افراد زیادی مایلند صبح‌ها زودتر بیدار شوند تا روز خود را بهتر آغاز کنند و زمان کافی برای انجام کارهای خود داشته باشند. اما غالبا بیدار شدن زودتر از زمانی که معمولا فرد بیدار می‌شود برای شخص دشوار خواهد بود. راهکارهای زیر می‌تواند کمک کند تا صبح‌ها زودتر و راحت‌تر بیدار شوید.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

 

۱- برای سحرخیزی انگیزه داشته باشید: اگر قرار است صبح زود بیدار شوید باید بدانید به چه منظور قصد دارید زود بیدار شوید، انگیزه خود را از صبح زود بیدار شدن بنویسید و حتی می‌توانید برای خود جایزه‌ای در نظر بگیرید.
۲- منظم بخوابید: ساعت خواب و بیداری‌تان را به یک کار عادی روزانه تبدیل کنید. چراکه جابجا شدن ساعت خوابیدن و بیداری، بیدار شدن صبح زود را به یک کابوس تبدیل می‌کند.
۳- فقط یک زنگ بیداری تنظیم کنید: تنظیم کردن آلارم‌های چندگانه و با فاصله‌ی کم شما را تا آخر روز خسته و خواب‌آلود نگه می‌دارد. بنابراین ساعت‌ را دورتر از تخت‌خواب‌ قرار دهید تا مجبور شوید از جایتان بلند شوید و سعی کنید دوباره به تخت برنگردید.
۴- برای بیدار شدن‌ خود یک هدف تعیین کنید: زودتر از آن چیزی که نیاز دارید از خواب بیدار نشوید، مگر اینکه بخواهید دوش آب سرد صبحگاهی بگیرید. و اگر زمانی که بیدار می‌شوید هنوز خورشید طلوع نکرده، چراغ‌های اتاق را روشن کنید تا بدن شما گمان کند این نور خورشید است و باید بیدار شود‌.

View this post on Instagram

A post shared by رژیم سلامتی (@rezhime.salamati) on

کاربران بسیاری عقیده دارند سحرخیزی نقش کلیدی در موفقیت افراد دارد، آنها از شخصیت‌های برجسته و موفق که روز خود را زودتر از افراد معمولی آغاز می‌کنند نام می‌برند. جمعی از کاربران برای بیدار شدن زودتر از معمول و عادت کردن به این اتفاق پیشنهاد می‌دهند که کمپینی به راه بیندازند تا شاید موثر واقع شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала