ساخت خودروی برقی روسی "آویار آر67" + عکس

© Flickr / Dan Gساخت خورودی برقی روسی "آویار آر67" + عکس
ساخت خورودی برقی روسی آویار آر67 + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خودروی فورد موستانگ تولید سال 1967 به صورت برقی بازسازی می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله سوئدی "اوتو، موتور و اسپورت" روسیه قصد دارد یک خودرو الکتریکی شبیه فورد موستانگ را راه اندازی کند، این خودرو با نام روسی آویار آر67 دارای دو موتور الکتریکی است و به خصوص برای طرفداران ریز موتورهای کلاسیک بساز جذاب است. آیا پروژه Aviar R67 اجرا خواهد شد؟ گذشت زمان خواهد گفت. اما واضح است که هزینه آن به مراتب بسیار زیاد خواهد بود. 

جانشین ایلان ماسک در تسلا کیست؟ - اسپوتنیک ایران
جانشین ایلان ماسک در تسلا کیست؟

خودرو تولید سال 1967 فورد موستانگ با قدرت 850 اسب و موتور الکتریکی در حقیقت، با نام واقعی آن آویار آر67 شناخته شده است و این هنوز فقط یک پروژه است/

به عقیده این روزنامه، اما این پروژه به اندازه کشوری که از آن سرچشمه می شود بزرگ است. در خارج از روسیه، آویار آر67 شبیه موستانگ 1967 است. اما در خوردروی جدید یک موتور هشت سیلندر وجود ندارد، در عوض دو موتور الکتریکی وجود دارد که هر کدام در محور خود قرار دارند. Aviar دارای چهار چرخ است و موتورهای الکتریکی به یک باتری 100 کیلو ولت متصل می شوند.

این عامل قدرت و عملکرد بی سابقه را تضمین می کند. قدرت خروجی 840 اسب و بیش از 950 نانومتر خواهد بود. سرعت Aviar R67 جدید به 100 کیلومتر / ساعت در 2.2 ثانیه می رسد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала