راز صندوق های سیاه رنگ کنسولگری عربستان در استانبول + عکس

© REUTERS / Osman Orsalراز صندوق های سیاه رنگ کنسولگری عربستان در استانبول + عکس
راز صندوق های سیاه رنگ کنسولگری عربستان در استانبول + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه‌ای از انتقال سه صندوق بزرگ سیاه‌ رنگ به داخل مقر کنسولگری عربستان سعودی در استانبول خبر دادند.

گزینه تحریم عربستان بر روی میز ترامپ - اسپوتنیک ایران
گزینه تحریم عربستان بر روی میز ترامپ
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، خودروی متعلق به کنسولگری عربستان سعودی، شامگاه یکشنبه مقابل درب مقر کنسولگری در استانبول توقف کرد و از آن 3 صندوق بزرگ و سیاه‌رنگ، که بر روی آن به زبان انگلیسی «شخصی» درج شده است، پایین آورده شد.

طبق این گزارش، هر 3 صندوق به داخل کنسولگری منتقل شد در حالی‌که خودرو در بیرون ساختمان ماند.

مشخص نشده که داخل صندوق‌های سیاه‌رنگ چه بوده است. در حالی‌که روزنامه‌نگاران محلی و خبرنگارانی از سایر کشورها همچنان مقابل مقر این کنسولگری برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کشته‌شدن «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد عربستان، و دریافت پاسخ‌های‌ سوالات‌شان درباره ابهامات این حادثه منتظر مانده‌اند.

بعد از آن‌که، ریاض بامداد شنبه کشته‌شدن خاشقجی داخل مقر کنسولگری در استانبول را تایید کرد روزنامه‌نگارانی از کشورهای مختلف با حضور در مقابل این کنسولگری، امیدوار هستند به سوال‌هایشان درباره جزئیات این جنایت و مکان اختفای جسد خاشقجی پاسخ داده شود.

شایان ذکر است، جمال خاشقجی نویسنده و روزنامه نگار 59ساله سعودی روز سه‌شنبه 10 مهر(دوم اکتبر) پس از آنکه برای ثبت ازدواج خود به کنسولگری سعودی در استانبول رفت، ناپدید شد. عربستان سعودی مدعی شد که وی از سفارت خارج شده اما نامزد وی این موضوع را رد کرد.

ریاض، بامداد شنبه در حالی به قتل خاشقجی در کنسولگری اذعان کرد که تاکنون مکان دفن جسد وی را اعلام نکرده و درباره آن اظهار بی‌‌اطلاعی می‌کند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала