بولتون: آمریکا همه نیروهای ایرانی را از سوریه اخراج می کند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر بولتون: آمریکا همه نیروهای ایرانی را از سوریه اخراج می کند
بولتون: آمریکا همه نیروهای ایرانی را از سوریه اخراج می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور امنیتی آمریکا خبر از تلاش آمریکا در خروج تمام نیروهای نظامی ایرانی از سوریه داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی در ژنو ، آقای جان بولتون در روز پنج شنبه، آمریکا سعی دارد تا تمام نیروهای ایرانی را از سوریه اخراج کند.

هدف ما این است که تمام نیروهای ایرانی به از سوریه ایران بازگردانده شوند. من فکر می کنم این هدفی است که پوتین نیز شاید با آن موافق باشد".

همزمان وی اشاره کرد که موضوع حضور نظامی ایران در سوریه در مذاکرات او با نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه، مورد بحث قرار گرفته است.

گفتنی است؛ کنفرانس مطبوعاتی در اورشلیم گفت: ما درباره موضوع ایران قصد نداریم متوقف شویم. ما درباره تحریمات اقتصادی جدیدی گفتگو کردیم که می توان برای رسیدن به هدف دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بیشترین فشارها را وارد آورد.
وی گفت: ما اقدامات دیگری علاوه بر تحریمات اقتصادی برای فشار بر ایران صورت خواهیم داد.

بولتون: آمریکا فشارهای بیشتری را به ایران اعمال می کند - اسپوتنیک ایران
بولتون: آمریکا فشارهای بیشتری را به ایران اعمال می کند

در تاریخ 8 ماه مه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و احیای تحریم ها ی این کشور علیه تهران را را اعلام نمود. این توافقنامه موجب محدودیت در فعالیت های هسته ای ایران و جلوگیری از اقدامات یکجانبه آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تحریم های یک طرفه می باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала