کادر پزشکی نیز یکی از قربانیان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج

© Flickr / Alex Proimosکادر درمانی قربانیان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج
کادر درمانی قربانیان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: تعداد زیادی از همکاران پزشک و پرستار برای خدمت رسانی به مردم یاسوج، مسافر این پرواز سانحه دیده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد: تعداد زیادی از همکاران پزشک و پرستار برای خدمت رسانی به مردم یاسوج، مسافر این پرواز سانحه دیده بودند.

او در ادامه افزود: تعدادی از قربانیان این سانحه کادر پزشکی بودند که برای ارائه خدمت به یاسوج می‌‌رفتند. دکتر شاپور یاری پور به همراه همسرشان که پرستار هستند و فرزندشان همچنین خانم فاطمه دالوندی که دانشجوی پزشکی بودند، مژگان نظری دانشجوی پزشکی، دکتر کردی که دکترای روانشناسی داشتند و استاد مهمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بودند. علاوه بر آنها سکینه کاظمی دانشجوی پرستاری، علیرضا جامه ای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نرگس خوبانی و فرزندانشان که همسر و پسران دکتر دانشی جراح مغز و اعصاب بودند، در این هواپیما حضور داشتند.

آخرین سلفی مسافر پرواز تهران یاسوج و تصاویر مربوطه دیگر+ عکس - اسپوتنیک ایران
آخرین سلفی مسافر پرواز تهران یاسوج و تصاویر مربوطه دیگر+ عکس

​هواپیمای مسافربری ATR-72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که از تهران به سمت یاسوج در پرواز بود، روز یکشنبه حدود 50 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران از رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شد. این هواپیما در اطراف شهر سمیرم در استان اصفهان و در رشته کوه های دنا سقوط کرد. این هواپیما حامل 66 سرنشین بود (60 مسافر و 6 خدمه پرواز) که یک کودک نیز در میان آنها حضور داشت. براساس گزارش های اولیه تمامی سرنشینان این هواپیما جان باختند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала