ارسال مختصات محل سقوط هواپیمای ATR-72 به ایران

© AFP 2023 / Marwan Naamaniهواپیمای (ای.تی. آر-72 ) شرکت هواپیمایی « آسمان» ایران
هواپیمای (ای.تی. آر-72 ) شرکت هواپیمایی « آسمان» ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه مختصات محل سقوط هواپیمای ATR-72 را در اختیار ایران گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه به درخواست ایران، مختصات محل سقوط  هواپیمای ATR-72 را که در منطقه صعب العبور اصفهان سقوط کرد، برای ایران ارسال کرد.

سقوط هواپیما در ایران - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
سقوط هواپیما در ایران
نماینده وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه در این خصوص گفت:« دولت ایران از ولادیمیر پوچکوف وزیر حوادث غیرمترقبه روسیه درخواست کرد در رابطه با تعیین مختصات محل سقوط هواپیما با کمک  نظارت فضایی به ایران کمک کند.اطلاعات ضروری در باره محل سانحه هوایی از طریق سفارتخانه ها ارسال شده است».

ولادیمیر پوچکوف، وزیر حوادث غیرمترقبه روسیه به دلیل وقوع سانحه هوایی به ملت ایران تسلیت گفت  و جهت رفع پیامدهای این حادثه کمک وزارتخانه را به مقامات ایران پیشنهاد کرد.

هواپیمای مسافربری ATR-72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که از تهران به سمت یاسوج در پرواز بود، روز یکشنبه (18 ماه فوریه)حدود 50 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران از رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شد. این هواپیما در اطراف شهر سمیروم در استان اصفهان و در رشته کوه های دنا سقوط کرد. این هواپیما حامل 66 سرنشین بود (60 مسافر و 6 خدمه پرواز) که یک کودک نیز در میان آنها حضور داشت. براساس گزارش های اولیه تمامی سرنشینان این هواپیما جان باختند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала