دستمزد ستاره های ایرانی برای درخشش بر روی بیلبورد چقدر است؟ +عکس

© AP Photo / Eugene Hoshikoدستمزد ستاره های ایرانی برای درخشش بر روی بیلبورد چقدر است؟ +عکس
دستمزد ستاره های ایرانی برای درخشش بر روی بیلبورد چقدر است؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستمزدهای میلیاردی و میلیونی ستارگان فوتبال برای تبلیغات سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با نگاهی به آنچه که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که برخی از ستاره های ورزشی و فوتبال برای این که تبلیغات بیلبوردی انجام بدهند دستمزدهای بالایی می‌گیرند. به عنوان مثال "کارلوس کی روش" مربی تیم ملی ایران در گزارش هایی مشخص شد که چندی پیش قراردادی با بانک ایرانی بسته است و برای تبلیغ او حدود یک میلیون دلار پول دریافت کرده است.

همچنین "علی دایی" بازیکن سابق تیم ملی ایران با یک تاکسی اینترنتی قرارداد حدود ۲ میلیارد تومان در سال بسته است. "کریم باقری" بازیکن سابق فوتبال، که به تبلیغ خمیردندان مشغول است حدود ۴۰۰ میلیون تومان در سال دریافت می کند. "احمدرضا عابدزاده" دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال نیز با تبلیغ کرم گیاهی ماساژ چیزی حدود ۳۰۰ میلیون تومان در سال دریافت می کند.

"علیرضا جهانبخش" نیز برای تبلیغ شامپو قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی بسته است. همچنین "مهدی مهدوی کیا" و "مهدی رحمتی" تبلیغ محصولات لبنی را برعهده دارند که هر یک روزه ۵۰۰ میلیون تومان در سال دریافت می کنند. کمترین مقدار نیز متعلق به "بهداد سلیمی" وزنه بروار ایرانی و "کیمیا علیزاده" قهرمان تکواندوکار است که برای تبلیغ محصولات لبنی و لوازم خانگی قرار دادی در حد ۱۰۰ میلیون تومان در سال بسته اند.

بسیاری از کاربران معتقدند که با این پول ها می توان به بسیاری از فقرا کمک کرد و بسیاری از زندانیان را از زندان آزاد کرد. به گفته آنها این عزیزان درست است که برای اینکه چهره شوند زحمات بسیاری کشیده اند اما باید به فکر نیازمندان جامعه نیز باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала