پسر ترامپ ملاقات کرده، جرم نکرده

© AFP 2023 / Saul LoebСын президента США Дональда Трампа Дональд Трамп-младший
Сын президента США Дональда Трампа Дональд Трамп-младший - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیدار پسر دونالد ترامپ با ناتالیا ویسلنیتسکایا وکیل روس در سال گذشته قطعا جرم نیست.

به گزارش اسپوتنیک، اگر وکیل روس در دیدار با پسر ترامپ منافع روسیه را معرفی کرده، این ملاقات باز هم جرم تلقی نمی شود.

روز سه شنبه کانال تلویزیونی ان بی س امریکا این خبر را به نقل از جفرسون مقام سابق عالیرتبه وزارت دادگستری ایالات متحده امریکا عنوان کرد. جفرسون در دوره ریاست جمهوری اوباما مسئول رسیدگی به پرونده های امنیت ملی بود. وی که 40 سال سابق کار دارد معتقد است که این دیدارها در قانون منع نشده و حتی در کمک به خارجی ها در آستانه کمپین انتخابات جرم نیست. ناتالیا ویسلنیتسکایا حقوق دان روس که ظاهرا وعده ارسال مطالب تحریک کننده ای علیه رقیب ترامپ ، خانم هیلاری کلینتون را در آستانه انتخابات داده بود، هرگونه ارتباط کاری با دولت روسیه را تکذیب کرد.

روز سه شنبه در برنامه ان بی سی وی اظهار کرد که هیچ مطلبی ضد هیلاری کلینتون در اختیار نداشته است و هرگز چنین قصدی نیز نداشته.

روز یکشنبه روزنامه «نیویورک تایمز» خبر داد که پسر دونالد ترامپ در ماه ژوئن 2016 با وکیل روس که گویا برای دولت روسیه کار می کند، قرار ملاقاتی داشته است. به گفته این رسانه، پسر ترامپ با این ملاقات موافقت کرده، زیرا وکیل روس به او قول ارایه مطالبی علیه کلینتون را داده است. هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق امریکا آن زمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات و رقیب دونالد ترامپ بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала