رتبه ایران در استفاده از شبکه‌های اجتماعی

© Sputnik / Natalia Seliverstovaرتبه ایران در استفاده از شبکه‌های اجتماعی
رتبه ایران در استفاده از شبکه‌های اجتماعی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه‌های اجتماعی به دلیل قابلیت‌های فراوان و هزینه‌های کم در بیشتر کشورهای جهان مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها با گسترش تکنولوژی و فناوری ارتباطات اجتماعی نیز به زنگ مجازی درآمده است. مردم در بیشتر کشورهای جهان با دانلود یک یا چند نرم افزار پیام رسان بر روی دستگاه هوشمند خود ارباطات اجتماعی خود را وارد فضای مجازی می‌کنند. به عقیده کارشناسان این حوزه استفاده درست و به‌جا از فضای مجازی می‌تواند نقش موثری را در یادگیری و اطلاع زسانی ایفا کند اما متاسفانه استفاده نادرست از این محیط ضربه مهلکی را به خانواده خواهد زد.
با توجه به آمارهای وبسایت الکسا که به انتشار و رتبه‌بندی سایت‌های پربازدید می‌پردازد، در ایران شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های خارجی همچون اینستاگرام در رتبه 9، تلگرام 13 ، یوتیوب 47، فیسبوک 132 و توئیتر 472  قرار گرفته‌اند و شبکه‌های اجتماعی داخلی همچون فیس‌نما در رتبه 34 و کلوب در رتبه 63 قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала