گزارش و تحلیل

گواهی دیگر بر حمایت آمریکا از تروریست ها

© REUTERS / Ford Williams/Courtesy U.S. NavyАмериканский эсминец типа Ross производит ракетный удар по сирийской авиабазе
Американский эсминец типа Ross производит ракетный удар по сирийской авиабазе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
البته دلایل زیادی است که مشخص می کند تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان هم توسط ایالات متحده ایجاد شده اند و هم گسترش پیدا کرده اند و هم حمایت می شوند و موشک باران اخیر فرودگاه شعیرات می تواند تازه ترین این گواه ها به حساب آید.

علیرغم اینکه برخی متصور بودند که ترامپ تلاش خواهد کرد سیاست قبلی ایالات متحده را تغییر دهد و سیاست جدیدی را پیش بگیرد ولی امروز وی نشان داد که اسیر همان سیاست های قدیمی این کشور است و از هیچ حمایتی در قبال تروریست ها دریغ نمی کند.

تبریک پوتین به رییس جمهور صربستان - اسپوتنیک ایران
به عقیده پوتین، حمله موشکی آمریکا به سوریه به روابط واشینگتن و مسکو لطمه جدی وارد می کند
از همان ابتدای بحث بمباران شیمیایی شهر خان شیخون مشخص بود که کاسه ای زیر نیم کاسه است و اینان به دنبال مساله دیگری می باشند و هیچ وقت دل اینها به حال مردم سوریه نسوخته و نمی سوزد.
اسرائیل نتوانسه بود فرودگاه مقدم جنگ با تروریست های داعش را بمباران کند پدرخوانده باید وارد کار می شد>.
برای کسانی که با نقشه تقسیم بندی های گروه های مختلف در سوریه آشنایی ندارند باید گفت شهر خان شیخون در اختیار گروه تروریستی جبهه النصره که همان نماینده القاعده در سوریه می باشد است و همه شواهد نشان می داد اینان تسلیحات شیمیایی ای را به دست آورده اند و در صدد هستند از این تسلیحات بر علیه مردم سوریه استفاده کنند، اینان تسلیحات را لابلای مردم مخفی کرده بودند تا مردم سپر انسانی آنها باشند و نابودی این مخزن اسلحه منجر به کشته شدند تعدادی غیر نظامی شد.
ایالات متحده نه منتظر ماند که تحقیقات انجام شود نه اینکه سوال کند که این تسلیحات از چه راهی به دست تروریست ها رسیده و برنامه اینها برای استفاده از این تسلیحات چیست، چون همه پاسخ ها را در اختیار داشت، خودش کاملا در جریان بوده.
تنها چیزی را که نمی توان باور کرد دل نازک بودن آقای ترامپ و دلسوزی وی برای بچه هایی که در خان شیخون کشته شدند، است.
همین یکی دو هفته پیش آمریکایی ها در موصل حدود یک هزار انسان بیگناه را در پناهگاهی به خاک و خون کشیدند، نه جامعه جهانی و نه دل نازک آقای ترامپ برای کشته شدگان در این پناهگاه ثانیه ای لرزید.
اگر دل آقای ترامپ برای بچه های معصوم می سوزد بد نیست توجه کند که سازمان ملل همپیمان ایالات متحده یعنی عربستان سعودی را به عنوان یک رژیم کودک کش شناسایی کرد و دبیر کل این سازمان به صراحت گفت این رژیم کودک کش با پول حیثیت سازمان ملل را خرید.
Спутниковый снимок аэродрома Шайрат в Сирии после ракетной бомбардировки со стороны США - اسپوتنیک ایران
شاهد: پایگاه نظامی "الشریعات" و هواپیما های آن منهدم شده است
سوالی که مطرح می باشد این است که دل نازک آقای ترامپ وقتی همپیمانان ایالات متحده مردمان مظلوم یمن وفلسطین را قتل عام می کنند چرا به لرزه در نمی آید؟
چرا ایالات متحده نسبت به استفاده عربستان سعودی و اسرائیل از انواع و اقسام تسلیحات کشتار جمعی و تحریم شده بین المللی واکنش نشان نمی دهد؟
خود ایالات متحده که بزرگترین قاتل زنان و کودکان و بی گناهان در جهان است، پس چرا دل آقای ترامپ به حال این کشته ها نمی تپد؟
خانم هیلاری کلیتنون وزیر خارجه سابق ایالات متحده به صراحت اعلام کرد که گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته ایالات متحده می باشد، همه هم می دانند که گروه تروریستی القاعده توسط ایالات متحده جهت مقابله با روسیه ایجاد شد، آیا می توان باور کرد که ایالات متحده در صدد خواهد بود این گروه های خود ساخته را نابود کند؟!
ایالات متحده ائتلافی از بیش از 68 کشور به بهانه مبارزه و نابودی تروریست ها ایجاد کرد اما پس از حدود پنج سال از تشکیل این ائتلاف مشاهده کردیم که این ائتلاف به جای تضعیف داعش و گروههای تروریستی در سوریه و عراق به تقویت آنها کمک کرد، چندین بار نیروهای ارتش عراق و سوریه و نیروهایی که در صدد نابودی این تروریست ها بودند را بمباران کردند و آذوقه و مهمات برای آنها ارسال کردند. نیرو و مهمات و تسلیحات و حمایت های مالی و غیره هم همه از طریق ترکیه و اردن همپیمانان ایالات متحده در این ائتلاف برای تروریست ها تامین می شد.
حال که ائتلاف ایران — روسیه و سوریه در حال پیشروی است و تروریست ها در حال نابودی می باشند حامیان آنها دست به کار شده اند تا به هر ترتیبی باشد اینان را نجات دهد و این عملیات ایالات متحده نشان می دهد چون همپیمانان این کشور ناکام مانده اند پدر خوانده آنها مجبور شده خود دست به کار شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала