دماغ خوکی، لب شتری، گوش الاغی و روند رو به رشد عمل های زیبایی مختلف در ایران (عکس،ویدئو)

© Fotolia / DragonImagesДевушка после пластической хирургии
Девушка после пластической хирургии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در گذشته عمل های زیبایی مربوط به از بین بردن عیب های اندامی می شد اما با گذشت زمان کم کم این عمل ها فراگیر شده و دیگر محدود به قشر خاصی نمی شود.

ه گزارش اسپوتنیک، از عمل های زیبایی مورد علاقه اقشار مختلف در ایران می توان به عمل بینی اشاره کرد. این عمل جراحی، بیشتر در بین نوجوانان و جوانان شایع است. جراح می تواند اندازه بینی را تغییر دهد و یا قوز آن را بطور کامل از بین ببرد. 

Девушка после пластической хирургии - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ایران سرزمینی مطمئن برای علاقمندان به انجام جراحی زیبایی
از دیگر عمل های شایع می توان به عمل کشیدگی پوست، لیپوساکشن چربی های شکم، بزرگ یا کوچک کردن سینه نام برد. این عمل های جراحی عمل های متعارفی هستند که در جامعه با توجه به نیاز، طرفداران خاص خود را دارد.

اما در کنار این عمل های زیبایی، مدتی است که عمل های به ظاهر زیبایی نامتعارفی نیز در جامعه ایران رواج پیدا کرده است. این عمل های جراحی بیش از آنکه به زیبایی فرد کمک کند وی را متفاوت از بقیه می کند. شاید یکی از علل روی آوردن به این عمل ها متمایز شدن از دیگر افراد باشد.
از جمله این عمل های زیبایی می توان به عمل های دماغ خوکی، لب شتری، گوش الاغی، عمل چال گونه و عمل گربه ای کردن چشم اشاره کرد.

گفتنی است که این عمل های زیبایی هزینه های بسیار بالایی دارند.
بر اشاش آنچه که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، بعد از افزایش روند این نوع از عمل های نامتعارف، نوبت به عمل چاک لب رسید. در این نوع عمل فرد لب خود را چاک می دهد تا بر زیبایی او بیفزاید. سپس در وسط لب که چاک خورده است بخیه انجام می شود تا لب به صورت ممتد نباشد و در وسط آن شکستگی وجود داشته باشد. این نوع عمل که در ابتدا شبیه به یک شوخی در فضای مجازی بود صورت جدی به خود گرفته و بعضی از افراد خواهان انجام این عمل هستند.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک عکسی را از این نوع عمل منتشر کرده است. در این تصویر شکل لب شخص را قبل و بعد از عمل به تصویر می کشد.


یکی از کاربران در زیر این عکس انتشار یافته دلیل اشخاص برای روی آوردن به چنین عمل هایی را اینگونه بیان می کند: "همش به دليل نداشتن اعتماد به نفس و خود كم بيني هست"
کاربر دیگری معتقد است که "اگر آفرینده مان میخواست زیباتر از اینکه هستیم باشیم بمون میداد……"
گفتنی است که اکثر کاربران شبکه های اجتماعی اینگونه عمل ها را نوعی آسیب می بینند و با این گونه از عمل های نامتعارف مخالف هستند.
کاربر دیگری در این رابطه می گوید که " اينها زيبايي نيست ، به نظر من زيبايي و حس بايد از درون آدم بياد
وقتي آدم از خودش راضي باشه ، به نظر خودش هم زيبا مياد ، ديگه نيازي به اينكارهانيست."

از دیگر عمل های زیبایی رواج یافته و منتشر شده در شبکه های اجتماعی، عمل جراحی رنگ چشم می باشد. گفته می شود با استفاده از این عمل زیبایی، شخص رنگ چشم خود را به طور کامل به رنگ دلخواه خود تغییر می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала