ارتباط پدر دختر توییتری حلب با تروریست های داعش

© twitterأردوغان والطفلة بانا العابد
أردوغان والطفلة بانا العابد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چند روز پیش تصاویری از دیدار رئیس جمهور ترکیه "رجب طیب اردوغان" و دختر توییتری حلب "بنا العابد" که به همراه خانواده اش به کاخ ریاست جمهوری ترکیه در آنکارا دعوت شده بودند، در سایت ریاست جمهوری ترکیه منتشر شد.

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را در اینترنت منتشر کردند که در این تصاویر، پدر "بنا" با اسلحه در دستانش در کنار شبه نظامیان قرار دارد. در دو تصویر، صورت پدر بنا با دایره قرمز رنگ مشخص شده است.

یکی دیگر از کاربران اینترنتی در شبکه اجتماعی فیس بوک چند عکس از پدر او در کنار تروریست ها منتشر کرده است. همچنین عکسی وجود دارند که در آن، بنا در کنار فردی که با تروریست ها مرتبط هستند قرار دارد.

یکی از کاربران فیس بوک در این رابطه نوشت:
"بنا پیش از این در صفحه تویتر خود نوشته بود که پدرش کشته شده است. ولی اکنون متوجه می شویم که پدر او در کمال صحت و سلامت در ترکیه بسر می برد."

همچنین تصویری از پدر بنا با اسلحه وجود دارد که در پشت زمینه پرچم داعش به خوبی نمایان است.

بنا، دختر معروف توییتری 7 سال دارد. مادر او "فاطمه" دبیر زبان انگلیسی است و او در ماه سپتامبر سال جاری هنگامی که نیروهای بشار اسد با پشتیبانی روسیه برای آزادی مناطق غربی شهر حلب وارد عمل شدند، برای بنا اکانت توییتر ساخته بود. بنا در صفحه اینترنتی خود وقایع حلب را در این دوران به زبان انگلیسی شرح میداد. تعداد دنبال کنندگان اکانت توییتر بنا پس از گذشت چند ماه بیش از ۳۵۰ نفر شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала