وزارت دفاع روسیه: عملیات حلب موجب نجات جان 10 هزار نفر شد، مخالفان میانه رو از تروریست ها جدا شدند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationوزارت دفاع روسیه: عملیات حلب موجب نجات جان 10 هزار نفر شد، مخالفان میانه رو از تروریست ها جدا شدند
وزارت دفاع روسیه: عملیات حلب موجب نجات جان 10 هزار نفر شد، مخالفان میانه رو از تروریست ها جدا شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در پی عملیات مرکز آشتی روسیه در حلب، نزدیک به 10 هزار نفر از افراد مسلح و اعضای خانواده هایشان از مرگ نجات یافته اند.

به گزارش "اسپوتنیک"، سرتیپ کوناشنکوف گفت: "عملیات مرکز آشتی روسیه برای خروج امن افراد مسلح به همراه خانواده هایشان از شهر حلب، عملیات منحصربفردی بود که نه تنها جان حدود 10 هزار نفر را نجات داده بلکه امکاناتی جدید را برای متوقف کردن درگیری ها و دستیابی به آشتی طرف های درگیر در این منطقه و دیگر مناطق سوریه ایجاد کرده است".
وی تاکید کرد: "این عملیات باعث شده که مخالفان میانه رو از تروریست ها جدا شوند. این هدف که شرکای آمریکایی ما طی مدت یک سال گذشته آن را غیرعملی دانسته و از اجران آن خودداری می کردند، در نهایت در پی تلاش های افسران روسی و مرکز آشنی روسیه به طور کلی محقق شده است".
سرتیپ کوناشنکوف افزود: "در پی این عملیات امید به برقراری رژیم آتش بس در منطقه حلب و دیگر مناطق سوریه افزایش یافته و امکاناتی جدید در این زمینه فراهم شده است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала