مهاجرت به کانادا به خاطر پیروزی ترامپ در انتخابات

© AP Photo / David Zalubowskiمهاجرت به کانادا به خاطر پیروزی ترامپ در انتخابات
مهاجرت به کانادا به خاطر پیروزی ترامپ در انتخابات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حدود 30 آمریکایی در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم گرفتن برای زندگی به کانادا مهاجرت کنند.

به گزارش"اسپوتنیک" به نقل ازشبکه فاکس نیوز، حدود 30 آمریکایی در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم گرفتن برای زندگی به کانادا مهاجرت کنند. اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد؛ فقط 28 آمریکایی در پی پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری درخواست اقامت در کانادا را ارائه داده اند.
پیش تر در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در آمریکا، تعدادی از بازیگران هالیوود اعلام کردند در صورت پیروزی دونالد ترامپ بر هیلاری کلینتون به کانادا مهاجرت خواهند کرد. بنا به گزارش فاکس نیوز،اما هیچ یک از آنان به گفته های در این خصوص خود عمل نکرد.
تصاویر 15 بازیگر معروف، خواننده، مجری تلویزیونی که اعلام کرده بودند در صورت پیروزی ترامپ آمریکا را ترک خواهند کرد نیز منتشر شد. در بین مجریان رزی اودانل، جان استوارت و ووپی گلدبرگ؛ بازیگران ساموئل جکسون، باربارا استرایسند، ایمی شومر؛ و از بین خوانندگان چهرهایی مانند مایلی سارس، شرو ده ها تن از افراد مشهور دیگر دیده می شود.
مجریان برنامه صبح فاکس نیوز به طنز از ادعای افراد مشهور هالیوود یاد کردند و گفتند: "آنها گفته بودن که این امر کاملا جدی است، اما ممکن است پس دیدن هوای سرد کانادا که به 30 درجه زیر صفر می رسد، منصرف شدند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала