استخدام "همجنسگرایان" توسط داعش! چرا؟

© AFP 2023 / JONATHAN NACKSTRANDاستخدام "همجنسگرایان" توسط داعش! چرا؟
استخدام همجنسگرایان توسط داعش! چرا؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای داعش به رفتار سرسختانه خود نسبت به اقلیت های جنسی معروف می باشد. شبه نظامیان داعش، این افراد را یا زنده زنده می سوزانند، یا از پشت بام پرت نموده و یا به روش های وحشیانه دوره بربریت آنها را می کشند.

اما به گزارش سایت thegreatmiddleeast.com، با گذشت زمان، داعش روش های خود جهت شکار همجنس گرایان را تغییر داده است. به همین جهت نیروهای داعش تعدادی هم جنس گرا را از کشورهای اروپایی استخدام نموده اند، البته آنهایی که به اسلام گرویده اند و دیگر  به راه راست هدایت شده اند.

وظیفه این "همجنس بازان متنبه" شناسایی و معرفی همجنسگرایان منطقه به دادگاه می باشد. آنها بیشتر در شهرهای بزرگ الرقه، موصل به جستجوی هم جنس بازان می پردازند. در نتیجه می توان گفت، این متخصصان همجنس گرا، در عملیات نظامی داعش شرکت نکرده و یا به ندرت حضور دارند. اما آنها دوره کامل آموزش های نظامی را می گذرانند.

هدف آنها، حضور در میان ساکنان منطقه با هدف شناسایی همجنس گرایان و مجازات اعدام آنها می باشد. به نقل از برخی گزارشات این همجنس بازان از تسهیلات بهتری نسبت به دیگر نیروهای داعش برخوردارند، به عنوان مثال ورود و خروج آزاد، امکانات اینترنتی و ظاهر خود (اندازه ریش و غیره…) از مزایای همجنس گرایان متنبه می باشد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала