عملیات ویژه روسیه در اوکراین

مدودیف سخن از احتمال پیدایش ائتلاف نظامی از کشورهایی که "آمریکا آنها را خسته کرده" به میان آورد

دمیتری مدودیف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه نتایج نشست رامشتاین را ارزیابی کرد.
Sputnik
دمیتری مدودیف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه روز یکشنبه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که نتایج نشست وزرای دفاع ناتو در پایگاه رامشتاین در آلمان بیانگر این هستند که غرب هنوز مدت زیادی به اوکراین اسلحه ارسال خواهد کرد ا بدین ترتیب روسیه را فرسوده کند.
پنتاگون: نقطه تحولی در درگیری در اوکراین در راه است
وی اذعان کرد: "دیدار در رامشتاین و تخصیص انواع سنگین تسلیحات به کیف شکی باقی نمی گذارد که دشمنان ما برای مدت نا معلوم مدیدی تلاش خواهند کرد تا ما را فرسوده کنند، یا بهتر اینکه نابود کنند و اسلحه کافی در اختیار دارند. اگر لازم شود شروع به تولید تسلیحات جدید خواهند زد. به این دلیل نباید توهم داشت. چه نتیجه گیری از این می توان گرفت؟ اولا اینکه خیلی سخت خواهد بود".
به گفته مدودیف، دوم اینکه در صورتی که درگیری طولانی به نظر برسد، در یک لحظه یک اتحاد نظامی از کشورهایی ایجاد خواهد شد، "که آمریکایی ها آنها را خسته کردند و گله سگ های مقطوع النسل شده آنها(آمریکایی ها)".
وی در پایان تاکید کرد: "چنین چیزی همیشه در تاریخ بشریت در جریان جنگی طولانی مدت وجود داشته است. و آن زمان ایالات متحده در نهایت این اروپا که همچون پیر زنی هست و باقیمانده اوکراینی های بد بخت را رها خواهد کرد و صلح بار دیگر به حالت تعادل بر خواهد گشت. البته اگر خیلی دیر شده باشد".
بحث و گفتگو