فرماندهی جنوبی ارتش آمریکا از اعزام نیرو به ونزوئلا پس از زلزله خبر داد

اشتراک

🪖 فرماندهی جنوبی ارتش آمریکا از اعزام نیرو به ونزوئلا پس از زلزله خبر داد

فرماندهی جنوبی ایالات متحده از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که با وزارت امور خارجه آمریکا برای هماهنگی اعزام نیروهای آمریکایی به ونزوئلا که اخیراً دو زلزله با قدرت بیش از 7 ریشتر آن را لرزاند، همکاری می‌کند.

در این پست آمده است: «ارتش ایالات متحده در حال ارائه خدمات حیاتی حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی و پشتیبانی لجستیکی برای کمک به تلاش‌های امدادی نجات‌بخش است.»

چندین کشور در منطقه و فراتر از آن، ارسال کمک به این کشور آمریکای جنوبی را که با پیامدهای زلزله‌هایی که تاکنون 920 کشته و هزاران زخمی بر جای گذاشته است، روبرو است، آغاز کرده‌اند.

Sputnik Iran | Rubika | Bale | Web

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала