گزارش و تحلیل

سفر قالیباف به بیروت منجر شد بعضی ها داروهای روان گردان عجیبی مصرف کنند

© Sputnikمحمد باقر قالیباف
محمد باقر قالیباف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2024
اشتراک
اخیرا آقای دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در اقدامی بسیار شجاعانه خود هدایت هواپیمای مسافربری را عهده دار شده و در حالی که اسرائیل درحال بمباران محیط فرودگاه بیروت بود در فرودگاه فرود آمد.
کاپیتان قالیباف نه فقط جنگنده های اسرائیلی را به چالش و سخره گرفت و در فرودگاه بیروت پیاده شد بلکه رفت وسط بیروت با مردم دیدار کرد و از مکانی که اسرائیل به شدت بمباران کرده بود بازدید کرد.
شاید برخی متوجه نباشند که این اقدام آقای سردار قالیباف چه معنایی دارد اما آنهایی که باید به خوبی متوجه شدند.
آقای قالیباف عملا تصمیم اسرائیلی ها به منع ورود هواپیماهای ایرانی به بیروت را در روز روشن شکست وعلاوه بر آن به رزمندگان لبنانی که در حال مبارزه با اسرائیل هستند بگوید رزمندگان ایرانی کنار آنها هستند و ایرانی ها تا آخر خط ایستاده اند.
نه تهدید های اسرائیل و نه کشتارهای سلاح های آمریکایی هیچ کدام نمی تواند مانع آن شود که سرتیپ کهنه کار سپاه با هواپیمای خود در بیروت فرود نیاید و اعلام همبستگی با رزمندگان مقاومت نکند.
طی یکی دو هفته اخیر پس از عملیات غرور آفرین وعده صادق 2 ایران اسرائیلی ها تهدید های مختلفی را مطرح کرده بودند که می خواهند مقامات ایرانی را ترور کنند.
پس از ترور شهید سید حسن نصر الله هم برخی رسانه های وابسته به لابی های جهانی صهیونیستی هیاهو راه انداختند که رهبری ایران را به پناهگاهی مطمئن برده اند.
نماز جمعه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2024
گزارش و تحلیل
قالیباف: نماز جمعه‌ی این هفته‌ی رهبر حکیم انقلاب روشن‌ترین جلوه‌ی اتحاد و اقتدار ملی بود
رهبری که آمد در میان چند ملیون نفر در فضای باز ظاهر شد، آقای قالیباف و عراقچی هم صاف رفتند بیروت تا اسرائیلی ها را به چالش بکشند که اگر میخواهید مقامات ایرانی را ترور کنید ما همین جا هستیم و چند ده کیلومتر با شما فاصله داریم، بفرمایید ببینیم چند مرده حلاج هستید.
اسرائیلی ها بسیار تلاش دارند از شگرد ایرانی ها در راه اندازی جنگ روانی بر علیه اسرائیل استفاده کنند اما مشکل اصلی آنها این است که مردم ایران عین خیال شان هم نیست که اسرائیل تهدید می کند به ایران حمله می کند.
نه به پناهگاه رفتند پناه بگیرند و نه مدرسه ها و یا دانشگاه ها را تعطیل کرده اند و نه به سوپرمارکت ها حمله کرده اند تا آنها را خالی کنند و نه به فرودگاه حمله کرده اند تا از کشور فرار کنند و نه...
نه مقامات و نه وزرا رفته اند در پناهگاه زندگی کنند وحتی جلسه های هیات دولت هم در جای خود برگزار می شود نه در پناهگاه، مقامات هم علنا در مقابل مردم حضور دارند.
نمونه بارز آن هم همان حضور روز گذشته آقای دکتر پزشکیان در میان دانشجویان بود.
البته این یک نمونه است و می توان ده ها نمونه دیگر را نیز مطرح کرد.
می دانید چرا؟
چون به اقتدار کشور خود اعتماد دارند.
حال برخی در رسانه های بیگانه می آیند و کارشناس می آورند و می گویند ایرانی ها از دلهره دارند سکته می کنند و مدارس و دانشگاه ها را تعطیل کرده اند و در حال ذخیره کردن مواد غذایی و تلاش برای پیدا کردن جایی برای پنهان شدن هستند و...
یک سری هم شال و کلاه کرده اند بیایند ایران حکومت کنند و عشوه می آیند که به صورت دائم نمی توانند در ایران حضور داشته باشد چرا که چهل پنجاه سال است دوستان و... در آمریکا دارند و اجحاف است که خانواده شان را از آمریکا و دوستانشان دور کنند.
فقط حاضر هستند چند صباحی بیایند ایران سلطنت کنند و از منافع شاهانه ایران بهره ببرند و بروند دوباره پولها را در لاس وگاس خرج کنند.
اسرائیل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2024
گزارش و تحلیل
حمله به ایران برای اسرائیل خودکشی است
رفته اند دست بوس نتانیاهو و خودشان را به دیوار ندبه چسبانده اند تا بلکه یهودی ها رضایت دهند اینها حکومت کنند.
یک سری هم که منتظر هستند اسرائیل حمله کند بیایند ایران بروند دربند و درکه آلو جنگلی بخورند و برگردند آمریکا و اروپا عیش و نوش کنند.
یک سری دیگر هم دعوا دارند که چرا حکومت را قرار است به این یکی بدهند و به آن یکی ندهند، به هر حال این یکی ها بعد از انقلاب بیشتر از آن یکی ها برای دشمنان نوکری کرده اند و حتی عملیات تروریستی بر علیه مردم ایران انجام داده اند.
یک سری هم افتاده اند دنبال آماده کردن خود برای تجزیه ایران و حکومت بر ایران تجزیه شده.
معلوم نیست اینها از چه نوع قرص و یا مواد ای استفاده می کنند که اینقدر در عالم هپروت زندگی می کنند.
آخر کسی نیست به اینها بگوید اگر شما ذره ای از جگر رزمندگانی مثل قالیباف و عراقچی و... را داشتید الآن آنطرف آب نبودید.
اربابان شما جسارت نمی کنند مانند رهبر این رزمندگان یعنی آیت الله خامنه ای بروند در فضای باز در مقابل شهروندان خود حضور پیدا کنند بعد شما می خواهید بیاید ایران حکومت را از دست رزمندگان ایرانی و رهبر شان بگیرید؟
حد اقل چند روزی قرص نخورید تا بیدار شوید و متوجه شوید مردم ایران بیدار هستند و حاضر نیستند کشور خود را تحویل مزدوران و دشمنان بدهند.
این همه قرص و داروی روان گردان مصرف نکنید در نهایت موجب افسردگی شدید وخودکشی تان می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала