کریدور حمل و نقل بین المللی "شمال-جنوب" - افق های جدید

© Photo / The Islamic Republic Of Iran Railwaysنقشه کریدور ریلی شمال - جنوب
نقشه کریدور ریلی شمال - جنوب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2024
اشتراک
دومین همایش بین المللی آستاراخان در تاریخ 13 تا 15 نوامبر 2024 در شهر آستاراخان روسیه برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، این همایش توسط باشگاه همگرایی بین المللی خزر "شمال-جنوب"، دولت استان آستاراخان، انجمن کارآفرینان مسکو و سایر سازمان ها برگزار می شود.

️در سال 2023، این همایش نمایندگان بیش از 240 شرکت از 17 کشور را در یک پلتفرم گرد هم آورد. این روند در همایش سال 2024 با جذب هیئت های تجاری تخصصی از ایران، عراق، افغانستان، هند، پاکستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس، شرق آفریقا و جنوب آسیا و همچنین از کشورهای مستقل مشترک المنافع توسعه قابل توجهی خواهد داشت.

️کریدور حمل و نقل بین المللی شمال-جنوب به شدت در حال توسعه است: حجم مبادله کالاها از طریق بنادر آستاراخان در سال گذشته تقریباً دو برابر شده است و شرکت "RZD Logistics" وابسته به راه آهن روسیه ظرف کمتر از 10 روز کانتینرهای حاوی فلز، آرد و غلات را از اورال به بندر عباس ایران تحویل می دهد. رفت و آمد اولین قطارهای حامل زغال سنگ و فرآورده های نفتی روسیه به صورت ترانزیت از طریق ایران آغاز شده و قطارهای باری حامل آرد برای عراق، ایران و افغانستان در امتداد شاخه غربی کریدور حمل و نقل بین المللی شمال-جنوب حرکت کرده اند.

️موضوعات اصلی این همایش ، بازارها، نیازها و پیشنهادات صادراتی ایران، عراق، پاکستان، افغانستان، خاورمیانه، جنوب آسیا، شرق آفریقا و جنوب جهانی و همچنین مراکز تجاری موجود و جدید در خاورمیانه جنوب آسیا و شرق آفریقا خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала