کنفرانس مجازی "روابط روسیه و ایران بعد از انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران"

© Sputnik / Maria Devakhinaامروز صبح پل ویدئویی بین خبرگزاری اسپوتنیک در مسکو و خبرگزاری ایرنا در تهران برگزار شد. در طی این کنفرانس مجازی موضوع "روابط روسیه و ایران بعد از انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
امروز صبح پل ویدئویی بین خبرگزاری اسپوتنیک در مسکو و خبرگزاری ایرنا در تهران برگزار شد. در طی این کنفرانس مجازی موضوع روابط روسیه و ایران بعد از انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2024
اشتراک
صبح امروز، کنفرانس مجازی میان خبرگزاری اسپوتنیک در مسکو و خبرگزاری ایرنا در تهران برگزار شد. در طی این کنفرانس مجازی موضوع "روابط روسیه و ایران بعد از انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
از تهران جناب آقای اطهر اینانلو، سردبیر گروه اروپا و آمریکای خبرگزاری ایرنا، جناب آقای دکتر موسی عبداللهی، مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبایی و از مسکو جناب آقای ایوان زاخاروف رئیس بخش خاورمیانه خبرگزاری اسپوتنیک در این کنفرانس شرکت کردند.
آقای دکتر موسی عبداللهی، مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبایی در حال بررسی موضوع زمینه ها برای همکاری دو کشور تاکید کرد: "دانشگاه ها پل واسطه ای میان جامعه و نخبگان و حکومت هستند و می توانند در واقع سرعت بدهند به دستیابی به اهدافی که مد نظر ما هست و می توانند برای شناخت بیشتر دو کشور راه را باز کنند".
آقای ایوان زاخاروف رئیس بخش خاورمیانه خبرگزاری اسپوتنیک گفت که انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران می تواند تاثیرات مثبت و گسترده ای بر روابط ایران و روسیه داشته باشد.
در عین حال، آقای اطهر اینانلو، سردبیر گروه اروپا و آمریکای خبرگزاری ایرنا خاطرنشان کرد که روابط ایران و روسیه روی مسیر شتاب قرار گرفته و این مسیر همچنان رو به گسترش است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала