گزارش و تحلیل

تحقیق دانشمندان روسی بر حفظ جوانی برای نسل های آینده

© Depositphotos.com / Evgenyatamanساخت کپسول ضد پیری در ایران
ساخت کپسول ضد پیری در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2024
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک اولگا تکاچووا، متخصص سالمندان در وزارت بهداشت روسیه در گزارشی اعلام نمود که بر اساس تحقیقات دانشمندان روسی، کودکان متولدین دهه 2020 کودکان می توانند تا 100 سال عمر کنند. تحقیقات پزشکی و فن آوری های مدرن به زندگی طولانی و فعال انسان ها کمک می کند، اما خود انسان باید درک کند که اگر کسی سیگار را ترک نکند، ورزش نکند و تغذیه مناسب نداشته باشد، زودتر پیر می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: "در طول 100 سال گذشته، امید به زندگی نزدیک به 30 سال افزایش یافته است. اما ما نباید تلاش خود را تنها صرف افزایش امید به زندگی کنیم. راه حل برای بیماری ها و تغییراتی که در طول قرن گذشته منجر به افزایش امید به زندگی شده است، تحت تأثیر توسعه علم و پزشکی است".
اولگا تکاچوا، متخصص ارشد سالمندان در وزارت بهداشت روسیه گفت: "بر اساس مطالعه دیگری از تئوری ها، پیری انباشته شدن خطاها (خطا در سبک زندگی و تغذیه) است، زمانی که تخلفات آنقدر زیاد می شود که سیستم بدن نتواند با آن مقابله کنند و خطاها انباشته می شوند در نتیجه بیماری های مرتبط با افزایش سن ایجاد می شود و روند پیری ایجاد می شود".
تکاچووا در پایان تصریح کرد: "این نظریه ها به موازات یکدیگر پیش می روند و من معتقدم که آنها بر روی یکدیگر تاثیر می گذارند. از یک طرف، روند پیری در بدن برنامه ریزی شده است، اما ما می توانیم آن را تحت تاثیر قرار دهیم. 12 مکانیسم پیری و دو مکانیسم جدید کشف و اثبات شده است. ما هنوز در حال مطالعه بر روی آنها هستیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала