معرفی سلاح‌های روسی در تجمع "آرمیا- 2024"

© Sputnik / Pelagiia Tikhonova /  مراجعه به بانک تصاویر Х Международный военно-технический форум "Армия-2024"
Х Международный военно-технический форум Армия-2024  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.08.2024
اشتراک
شرکت " روس‌ابرون‌اکسپورت" (Rosoboronexport) محصولات روسی را برای واقعی‌ترین بخش های امروزه بازار جهانی در تجمع "آرمیا- 2024" ارائه می کند.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت " روس‌ابرون‌اکسپورت" (Rosoboronexport) محصولات روسی را برای واقعی‌ترین بخش های امروزه بازار جهانی در تجمع "آرمیا- 2024" ارائه می کند. در شرکت نامبرده گفته شد که در این انجمن، آنها از یک رویکرد خوشه‌ای برای نمایش سلاح‌ها و تجهیزات نظامی مدرن استفاده می‌کنند که با موفقیت عملکرد خود را در شرایط جنگی واقعی نشان داده‌اند.
"ما در سایت‌های خود و در نمایشگاه‌های تولیدکنندگان پیشرو روسی، راه‌حل‌های پهپادی برای همه محیط‌ها، سیستم‌های ضد پهپاد، سلاح‌هایی با دقت بالا، سیستم‌های توپخانه، خودروهای زرهی و سیستم‌های دفاع هوایی، اشیاء، تجهیزات و تجهیزات شخصی، اقتباس شده از ترکیب تجربه رزمی از عوامل مختلف آسیب، از جمله موارد بدون سرنشین را به نمایش می‌گذاریم.
الکساندر میخیف، مدیر کل " روس‌ابرون‌اکسپورت" گفت: در مجموع، به عنوان بخشی از تجمع "آرمیا- 2024"، " روس‌ابرون‌اکسپورت" قصد دارد بیش از 700 نمونه از محصولات نظامی، دو منظوره و غیرنظامی را به شرکای خارجی ارائه دهد. بسیاری از نمونه ها برای اولین بار نشان داده می شوند. از جمله آنها می توان به مجموعه Lancet-E با دو حامل مختلف مهمات هدایت شونده، تانک سبک مدرن SPTP2S25M (Sprut)، تراکتور رباتیک ردیابی چند منظوره MGTT-LB، ​​سکوی حمل و نقل جهانی پلاستون، خودروهای زرهی اسپارتاک و "تایگر-ام SpN" ​​با هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین تعدادی از جدیدترین سیستم های ضد پهپاد اشاره کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала