گزارش و تحلیل

مردم اوکراین می میرند خانواده زلنسکی عشق می کنند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Кандидат в президенты от партии "Слуга народа" Владимир Зеленский с супругой Еленой
Кандидат в президенты от партии Слуга народа Владимир Зеленский с супругой Еленой - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2024
اشتراک
اخیرا روزنامه‌ نگاران فرانسوی جزئیات یک معامله محرمانه برای فروش یک دستگاه بوگاتی توربیونسوپر اسپورت را فاش کردند که صاحب خوشحال آن "اولنا زلنسکا" همسر ولودیمیر زلنسکی است.
به گفته کارمندان نمایندگی خودرو در پاریس، النا اینتازه‌ ترین مدل بوگاتی را به قیمت ۴.۵ میلیون یوروخریداری کرده وقرار است در سال 2026 تحویل ویگردد.
این در حالی است که میلیون ها شهروند اوکراینی به دلیل سیاست های زلنسکی برای به قول معروف تامین منافع آمریکا مجبور می باشند در شرایط بسیاربغرنج زندگی کنند و چندین هزار زن اوکراینی که به عنوان پناهنده از همسرانشان جدا شده اند به کشورهای غربی رفته اند برای امرار معاش مجبور هستند تن فروشی کنند. در حالی که همسران این زنان اوکراینی مجبور هستند بروند جنگ و اجازه ندارند از اوکراین خارج شوند و بالاسر زن و بچه خود باشند.
با توجه به حقوقی که زلنسکی دریافت می کند و با توجه به شرایط زندگی او قبل از رسیدن به قدرت در اوکراین معلوم نیست که همسر وی این مبلغ هنگفترا از کدام راه مشروعی به دست آورده تا برای تفریحخرج کند. فراموش نکنید معمولا آنهایی چنین ماشین هایی را خریداری می کنند که چند صد برابر این مبلغ را در اختیار دارند چون این نوع ماشین ها برای مصرف روزانه افراد نیست بلکه برای تفریح کوتاه مدت و یا به صورت کلکسیونی برای ثروتمندان است، ثروتمندانیکه حد اقل خاندان زلنسکی قبلتر از آنها نبوده اند.
طی چند سال اخیر اخبار و اطلاعات زیادی از بابت اینکه زلنسکی و اطرافیان وی در سرقت پولهایی که به بهانه کمک به مردم اوکراین ارسال می شد مشارکتداشتند و برخی گزارش ها درباره اینکه زلنسکی یکحساب در یکی از جزایر دور افتاده درست کرده و بیش از پانصد ملیون دلار در آن واریز کرده منتشر شده بود و حتی برخی نمایندگان کنگره آمریکااعتراض کردند که چرا پول مالیات دهندگان آمریکاییبدون حساب کتاب برای اوکراین ارسال می شود.
پنتاگون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2024
افشای فساد در حین انتقال کمک های آمریکا به کی‌یف از سوی پنتاگون
البته آنهایی که پیگیر چنین مسایلی هستند به خوبیمی دانند راه اندازی جنگ ها در سرتاسر جهان یکیاز راهکار های باندهای مافیایی در سیاست برخیکشورها مخصوصا آمریکا برای بالا کشیدن پولمالیات دهندگان آمریکایی می باشد. آنها این پولها را به بهانه کمک به کشورهای دیگر میفرستند و آن طرف این پولها بدون حساب و کتاب به جیب باند های فساد حکومتی واریز می شود.به گفته ترامپ آمریکا چیزی بیش از 7500 ملیارد دلاربرای حضور در منطقه غرب آسیا هزینه کرده اما هیچچیز عاید اش نشده.
واقعیت امر هم این است که مردمان این منطقه هم به جز بد بختی و فلاکت چیزی عایدشان نشده و معلوم نیست که این پولها کجا رفته اما بارها و بارها گزارشهایی درباره اینکه پالت های پولی که چندین ملیوندلار روی هر پالت بوده توسط هواپیماهای باربریارتش آمریکا به أفغانستان و عراق ارسال شده و به یکباره این پالت ها گم شده و معلوم نیست کجا رفته.
البته معلوم است کجا رفته، برخی افسران و سیاستمداران آمریکایی این پالت ها را به جاهایدیگر برده اند و به جیب زده اند و این پولها نه برایرفاه حال مردم أفغانستان و نه برای رفاه حال مردم عراق هزینه شده. حتی این پولها برای پیشبرد اهداف و منافع آمریکاهم خرج نشده.
امروزه هم پسر رئیس جمهوری آمریکا هانتر بایدنمتهم است که در موارد زیادی با باند های فساد و تبهکار در اوکراین شریک بوده و جزو سران باند هایمافیایی فساد در اوکراین می باشد. نیاز نیست خیلی به خودمان فشار بیاوریم که متوجه شویم چه شده اما معلوم است همین که بایدن به قدرت رسیده پسرش رفته نوکرانی مناسب در اوکراینپیدا کرده و فضایی برای راه اندازی یک جنگ بزرگایجاد کرده اند تا از طریق این نوکران پول مالیاتدهندگان آمریکایی و کشورهای اروپایی را بالا بکشند و خوب سهمی هم نصیب خاندان زلنسکی شده.
البته معمولا اینها سعی می کنند تا زمانی که در قدرت هستند فساد خود را مخفی کنند و دست به چنیناقداماتی مانند خرید ماشین های گران قیمت، حد اقل به نام خود، نزنند اما به نظر می رسد دیگر طاقت همسر زلنسکی سر آمده و می خواهد زودتر از پولهایی که شوهرش به جیب زده استفاده کند و نمیتواند بیش از این منتظر بماند.
تا کی می خواهد صبر کند، پولها را با خود به گورببرد؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала