مقام روس: اوضاع پیرامون پیمان موشک های میان برد به عملکرد آمریکا بستگی دارد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر سرگی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه
سرگی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2024
اشتراک
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت وضعیت پیرامون پیمان منع موشک های میان برد وکوتاه برد بسیار جدی است و تحولات آتی آن به انتخاب آمریکا بستگی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف گفت: "اخیراً همه ما شاهد مجموعه‌ای از رویدادها بوده‌ایم که در نتیجه تلاش‌های مستمر ایالات متحده برای تشدید تنش، از جمله تسلط نظامی و نظامی-سیاسی بر برخی سرزمین‌ها، هم در منطقه آسیا و اقیانوسیه و هم در بالتیک...روسیه بارها در مورد خطر کنار گذاشتن معاهده پیمان منع موشک های میان برد و کوتاه برد به ایالات متحده هشدار داده بود، هم علناً با اعلام توقف استقرار موشک‌های میان‌برد و کوتاه‌برد و هم در جلسات متعددی که از آنها خواستیم این کار را نکنند و به عواقب آن فکر کنند. آنها همه اینها را نادیده گرفتند، آنها به دنبال رویکردهای یکجانبه و بلوکی خود هستند. آنها ما را به عنوان یک دشمن ژئوپلیتیکی می بینند، با چین نیز به همان شیوه رفتار می کنند و به دنبال ارعاب هستند، اما ما تسلیم باج گیری نمی شویم."
وی با بیان اینکه وضعیت پیرامون موشک‌های میان‌برد و کوتاه‌ برد "بسیار جدی" است، تاکید کرد که توپ در زمین آمریکا و متحدانش است و همه چیز به رویکرد انها بستگی دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала