پکن طی ریاست خود در سازمان شانگهای، همکاری با اعضای آن را تقویت خواهد کرد

© Sputnik / Zafar Khalilov /  مراجعه به بانک تصاویر Перед началом заседания Исполнительного комитета Региональной антитеррористической структуры РАТС ШОС в штаб-квартире в Ташкенте
Перед началом заседания Исполнительного комитета Региональной антитеррористической структуры РАТС ШОС в штаб-квартире в Ташкенте - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2024
اشتراک
مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز دوشنبه گفت که پکن در جریان ریاست خود در سازمان همکاری شانگهای در دوره 2025-2024، آماده خواهد بود همکاری خود با سایر اعضای آن را در حوزه سیاسی و امنیتی تقویت کند.
نشست سران سازمان همکاری شانگهای 3 و 4 جولای در آستانه برگزار می شود و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نیز در آن شرکت خواهد کرد.
مائو نینگ در یک نشست خبری بیان داشت:"پس از اجلاس آستانه، چین در سال های 2024-2025 ریاست سازمان همکاری شانگهای را بر عهده خواهد داشت. هفت سال بعد، چین دوباره ریاست این سازمان را عهده دار خواهد شد. طرف چینی به این امر اهمیت زیادی می دهد و در حال حاضر به طور کامل کارهای مقدماتی را آغاز کرده است."
این دیپلمات خاطرنشان کرد، چین آماده همکاری با همه طرف ها برای تقویت همکاری ها در زمینه های سیاسی، امنیتی، تجاری، اقتصادی و بشردوستانه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала