برخی از دموکرات ها بحث جایگزینی بایدن در انتخابات آمریکا را آغاز کرده اند

© AP Photo / Gerald Herbertبرخی از دموکرات ها بحث جایگزینی بایدن در انتخابات آمریکا را آغاز کرده اند
برخی از دموکرات ها بحث جایگزینی بایدن در انتخابات آمریکا را آغاز کرده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2024
اشتراک
پولیتیکو می نویسد، نمایندگان حزب دموکرات آمریکا پس از مناظره های ناموفق انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، بحث جایگزینی وی را آغاز کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره در این روزنامه آمده است: "دموکرات‌ها از عملکرد ضعیف جو بایدن در مناظره چنان وحشت زده شده‌اند که برخی فعالانه درباره چیزی که زمانی غیرقابل توصیف بود بحث می‌کنند: جایگزینی او".
اولین مناظره بایدن و ترامپ جمعه شب برگزار شد. سی ان ان به نقل از منابع خود گزارش داد که حزب دموکرات آمریکا پس از سخنرانی بایدن دچار وحشت شده است. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجم نوامبر برگزار می شود.
به گفته این نشریه، مشاور یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری از طرف حزب دموکرات خاطرنشان کرد که وی چندین پیام "در مورد فاجعه" از سوی حامیان مالی کلیدی دریافت کرده است. آنها اصرار دارند که حزب باید به نحوی این موضوع را حل کند. در همان زمان، این مشاور اعتراف کرد که تا زمانی که خود بایدن تصمیم نگیرد از شرکت در انتخابات امتناع ورزد، نمی توان کاری انجام داد.
دیگر استراتژیست های نزدیک به سه نامزد احتمالی گفتند که در جریان مناظره با پیام های متنی بمباران شدند. یکی از آنها خاطرنشان کرد که درخواست هایی برای معرفی نامزدی که او نمایندگی می کند به عنوان جایگزین بایدن دریافت کرده است. نام این سیاستمدار ذکر نشده است.
به گزارش پولیتیکو، یکی از حامیان مالی اصلی طرفدار بایدن گفت که زمان آن فرا رسیده است که رئیس جمهور آمریکا به مبارزات انتخاباتی خود پایان دهد. وی سخنرانی بایدن را "بدترین" خواند و گفت که آنقدر "بد بود که هیچ کس به دروغ های ترامپ توجه نخواهد کرد."
در پیام متنی او آمده است: "بایدن باید از رقابت خارج شود. در این شکی نیست."
کنوانسیون ملی دموکرات ها در ماه اوت برگزار می شود و قرار است بایدن به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی شود. از لحاظ نظری، این همایش سیاسی می تواند مسیر خود را تغییر دهد و شخص دیگری را پیشنهاد کند.
سیمور هرش، روزنامه‌نگار معروف گفت که اگر رئیس‌جمهور کنونی در اولین مناظره مقابل ترامپ شکست بخورد، می‌تواند در رقابت‌های انتخاباتی جایگزین شود.
بایدن در طول سخنرانی خود دچار لغزش ها و اشتباهاتی شد و در پایان بدون کمک همسرش نمی توانست صحنه را ترک کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала