پیروزی تیم ایران برابر قزاقستان در مسابقات والیبال قهرمانی دختران آسیا

© Photo / IRNAتیم والیبال نوجوانان دختر ایران
تیم والیبال نوجوانان دختر ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2024
اشتراک
تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در قهرمانی آسیا موفق به شکست قزاقستان شد تا در آستانه ثبت رکوردی جدید در قاره کهن قرار گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال آسیا از 27 خرداد تا سوم تیرماه در ناخون پاتوم کشور تایلند پیگیری می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران هشتمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.
تیم والیبال نوجوانان ایران از ساعت 6 و 30 دقیقه امروز (شنبه) به وقت تهران برای کسب عنوان پنجم تا هشتم این رقابت‌ها به مصاف قزاقستان رفت. ملی‌پوشان ایران در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا ضمن کسب دومین برد در این رقابت‌ها، فردا در آخرین دیدار برای کسب رتبه پنجم به میدان بروند.
تیم ملی والیبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2023
قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در بازیهای آسیایی هانگژو + ویدئو
معصومه قدمی، مبینا کریمی، یسنا آهنکوب‌رو، هستی واحدی، یلدا جعفری و مریم قاضی‌راد (لیبرو)، ترکیب تیم ایران در ابتدای این مسابقه بودند.
ملی‌پوشان ایران فردا (یکشنبه) در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها برای کسب رتبه پنجم جدول به مصاف برنده مسابقه امروز ازبکستان و کره‌جنوبی خواهند رفت.
والیبال نوجوانان دختر ایران تا کنون در هفت دوره این رقابت‌ها شرکت کرده است که رتبه هفتمی در سال 2018 و 2022 بهترین جایگاه کسب شده ایران در این مسابقات است. بدین ترتیب تیم ایران که تاکنون رتبه ششمی‌اش قطعی شده است، در آستانه ثبت رکورد جدیدی در قاره‌ کهن آسیا است تا بهترین عملکرد تاریخ خود را در این مسابقات ثبت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала