عاکفی خبرنگار اسپوتنیک افغانستان پس از مجروح شدن در بلگورود به کار خود بازگشت

© Sputnik / Рамиль Ситдиковعاکفی خبرنگار اسپوتنیک افغانستان پس از مجروح شدن در بلگورود به کار خود بازگشت
عاکفی خبرنگار اسپوتنیک افغانستان پس از مجروح شدن در بلگورود به کار خود بازگشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2024
اشتراک
خیبر عاکفی، خبرنگار اسپوتنیک افغانستان پس از مجروح شدن در اثر سقوط یک پهپاد اوکراینی در منطقه بلگورود در سال گذشته، به محل کار خود بازگشت.
روزنامه‌نگار اسپوتنیک افغانستان روز پنج‌شنبه به همراه پدر و مادرش با دمیتری کیسلف، مدیر عامل گروه رسانه‌ای راسیا سیگودنیا(که اسپوتنیک نیز زیر مجموعه این خبرگزاری است) دیدار کرد و به او یک نامه تشکر و یک فرش دستباف از افغانستان تقدیم کرد.
خیبر عاکفی، خبرنگار اسپوتنیک افغانستان گفت: من به آرامی به آن زندگی برمی گردم، من و همسرم زندگی را به قبل و بعد از آن حادثه تقسیم کردیم. امیدوارم که بتوانیم نیروی خود را بدست بیاوریم. در این تراژدی که برای ما رخ داد، به رسم زمانه چیزی در زندگی از دست می‌دهی، چیزی به دست می‌آوری - من خیلی چیزها را از دست دادم، اما فهمیدم که در یک کشور غریبه نیستم، این در جهان بینی من تغییرات زیادی ایجاد کرد.
دمیتری کیسلف هم به نوبه خود گفت: بزرگترین خوشحالی من این است که شما چنین افرادی سالم و قوی هستید. می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که همه کسانی که به نوعی با خیبر در ارتباط بودند، چه من آنها را بشناسم و چه نشناسم - منجمله پزشک، راننده، خلبان بالگرد، همه - همه با خیبر با مهربانی تمام رفتار کردند. این فقط من نیستم، این کشور این چنین است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала