- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوشیلین: با فقدان آزادی در اوکراین، یافتن سیاستمدارانی که قادر به گفتگو باشند دشوار است

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر Форум "Наука побеждать" в Москве
Форум Наука побеждать в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2024
اشتراک
دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری دونتسک گفت، تشخیص اینکه آیا در اوکراین سیاستمدارانی وجود دارند که قادر به گفتگو هستند یا نه، دشوار است، چرا که آنجا هیچ نشانه ای از یک کشور دموکراتیک از جمله آزادی بیان وجود ندارد.
پوشیلین در پاسخ به سوالی درباره حضور سیاستمدارانی در اوکراین که امکان انجام نوعی گفتگو با آنها وجود دارد، به اسپوتنیک گفت: "مطمئناً وجود دارد، اما من اکنون نمی توانم هیچ کس را نام ببرم."
وی افزود: "اولاً، درک این موضوع اکنون بسیار دشوار است، زیرا آزادی بیان وجود ندارد، هیچ آزادی تفکری وجود ندارد - نشانی از کشورهای دموکراتیک (آنجا) وجود ندارد، یعنی چیزی از این در اوکراین باقی نمانده است. اگر موضع معقولی با آنچه (ولودیمیر) زلنسکی یا دفتر وی اظهار می‌کند متفاوت باشد، فقط جان انسان را تهدید می‌کند و این به نوبه خود توسط کشورهای غربی دیکته می شود."
علاوه بر این، به گفته پوشیلین، اسامی سیاستمداران اوکراینی که قادر به گفتگو هستند نباید نام برده شود تا "این افراد در معرض نوع خاصی از ضربه رژیم اوکراین قرار نگیرند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала