زلنسکی جزئیات محرمانه از میدان نبرد را به بایدن اطلاع داد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر زلنسکی و بایدن
زلنسکی و بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2024
اشتراک
بر اساس متنی که در وب سایت کاخ سفید منتشر شده ، ولادیمیر زلنسکی در دیدار با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پاریس، خواستار گفتگو درباره جزئیات میدان نبرد بدون حضور خبرنگاران شد.
به گزارش اسپوتنیک، او گفت:" و البته، امروز می خواهم در مورد تقویت استان خارکف صحبت کنم. <...> نمی خواهم همه جزئیات را با مطبوعات در میان بگذارم. ببخشید اما من فکر می کنم جزئیاتی از میدان نبرد وجود دارد که باید از ما بشنوید".
Владимир Зеленский во время визита в Японию на саммит G7. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تلاش های زلنسکی برای جلب حمایت کشورهای آسیایی با شکست مواجه شده است
هفته گذشته، دولت ایالات متحده به اوکراینی ها اجازه داد تا از سلاح هایی که به آنها منتقل شده بود علیه اهدافی در خاک روسیه در مجاورت منطقه استان خارکف استفاده کنند، اما اعتبار ممنوعیت حملات برون مرزی با موشک های عملیاتی-تاکتیکی آتکمز و سایر سلاح های آتش دوربرد را حفظ کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در دیدار با خبرنگاران در حاشیه مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ گفت که تامین تسلیحات غربی برای کی یف به منزله مشارکت مستقیم در درگیری است، زیرا ارتش اوکراین نمی‌تواند به طور مستقل با موشک های اتکمز و سایه طوفان به روسیه حمله کند. پوتین احتمال ارسال تسلیحات روسی به مناطقی را که امکان حمله به اهداف حساس کشورهایی که اوکراین را تسلیح می کنند، وجود دارد، منتفی ندانست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала