کاخ سفید تأمین تسلیحات برای کی یف را شرط دستیابی به صلح خواند

© Photo / Public domain/U.S. Air Force/Staff Sgt. Shawn Whiteکاخ سفید تأمین تسلیحات برای کی یف را شرط دستیابی به صلح خواند
کاخ سفید تأمین تسلیحات برای کی یف را شرط دستیابی به صلح خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2024
اشتراک
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رهبر آمریکا اعلام کرد ایالات متحده معتقد است که غرب برای دستیابی به صلح در سراسر جهان، باید تسلیحات بیشتری را به اوکراین تحویل داده و برای مدت بیشتری جلوی فدراسیون روسیه را بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، سالیوان در جریان یک جلسه توجیهی در هواپیمای رهبر آمریکا (ایر فورس وان) در مسیر فرانسه گفت: "ما باید پیام روشنی در اینباره به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ارسال کنیم که او نمی تواند بیشتر از ما دوام بیاورد و نمی تواند ما را از هم جدا کند. ما در حفظ این ارتباطات خوب عمل کرده ایم. در هفته های آینده فرصت خوبی خواهیم داشت تا در پایان دادن نه تنها نقطه یک علامت تعجب بگذاریم".
او به این سؤال که برای دستیابی به صلح در جریان نشست های آتی "اجلاس صلح" در سوئیس، نشست گروه هفت و نشست سران ناتو در واشنگتن چه اتفاقی باید بیفتد، به این شکل پاسخ داد.
کرملین مسکو و موزه دولتی تاریخ روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کرملین: برخی کشورها نمی خواهند با شرکت در کنفرانس سوئیس درباره اوکراین وقت خود را تلف کنند
سالیوان گفت: "جهان آزاد باید کمک به اوکراین را افزایش دهد و اطمینان حاصل کند که قابلیت های لازم ارائه می شود.
به گفته دستیار رئیس جمهور آمریکا، از جمله شروط لازم برای حل و فصل شرایط بحرانی همچنین حل و فصل اوضاع در خاورمیانه است. وی گفت: "حماس باید پیشنهادی را بپذیرد که به حل وضعیت غزه کمک می کند.
علاوه بر این، به گفته سالیوان، مسائل آب و هوا و هوش مصنوعی نیز در این رویدادها مورد بحث قرار خواهد گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала