زاخارووا: در اول ژوئن، باید به کودکان خود بگویید که روسیه تسلیم نشده و خیانت نمی کند

© Sputnik / Sergey Bobylev /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2024
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت:مقامات اوکراین به کودکان دونباس قول دادند که آنها برای همیشه "شهروندان درجه دو" باقی خواهند ماند، اما روسیه به کمک آنها آمد زیرا فدراسیون روسیه "تسلیم نمی شود و خیانت نمی کند". این دقیقاً همان چیزی است که باید به نسل جدید در اول ژوئن - روز جهانی حمایت از کودکان گفت.
به گزارش اسپوتنیک، زاخارووا گفت: "در 1 ژوئن، من می خواهم به همه والدین بگویم: به فرزندان خود بگویید که این روز جهانی حمایت از کودکان است، وقتی از آنها بپرسند که این چگونه برگزار می شود ، مثالی از زندگی - بچه های دونباس بزنید".
تاکر کارلسون روزنامه نگار مشهور آمریکایی   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2024
کارلسون در مورد آینده اوکراین پیش بینی شجاعانه ای کرد
این دیپلمات ادامه داد:" تعریف کنید که چگونه بچه ها در زیرزمین ها زندگی می کردند، چگونه یتیم ماندند، چگونه به آنها قول داده شد که برای همیشه شهروند درجه دوم باقی بمانند، به آنها بگویید که کشور ما همانطور که بارها در تاریخ خود انجام داده به نجاتشان شتافت. از صفحات قطعنامه ها و اعلامیه ها، موضوع حمایت از کودکان به معنای واقعی کلمه به همه خانه ها رسید: کسی کمک های بشردوستانه را جمع آوری می کند، کسی پول منتقل می کند، کسی برای آینده خود در جبهه می جنگد، کسی یتیم را به فرزندی قبول می کند. ما تسلیم نمی شویم و خیانت نمی کنیم. ما با هم هستیم".
روز جهانی کودک در 1 ژوئن جشن گرفته می شود زیرا در چنین روزی در سال 1925 کنفرانس جهانی زنان در مورد رفاه کودکان در ژنو برگزار شد که در آن توصیه می شد که دولت ها سالانه یک روز را برای حمایت از کودکان برگزار کنند. در حال حاضر، روز جهانی کودک در بیش از 60 کشور (بیشتر آنها در اول ژوئن) از جمله روسیه جشن گرفته می شود. هدف آن همانطور که در تعدادی از اسناد بین المللی ذکر شده، اطلاع رسانی به جامعه در مورد ضرورت تضمین حقوق کودکان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала