سخنگوی کرملین از تشدید عمدی و آگاهانه تنش در اطراف اوکراین خبر داد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2024
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد کشورهای عضو ناتو و به ویژه ایالات متحده آمریکا در روزهای اخیر عمدا و آگاهانه تنش را در اطراف مناقشه اوکراین تشدید کرده اند و این باعث ایجاد دور جدیدی از تنش ها شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف ضمن اظهارنظر در مورد سخنان مقامات غربی در مورد درگیری در اوکراین خاطرنشان کرد: "کشورهای عضو ائتلاف آتلانتیک شمالی، به ویژه آمریکا و سایر پایتخت‌های اروپایی در روزها و هفته‌های اخیر وارد دور جدیدی از تشدید تنش شده‌اند. آنها عمدا این کار را می کنند و ما اظهارات ستیزه جویانه زیادی می شنویم. این کار چیزی جز تحریک سطح جدیدی از تنش نیست."
دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2024
در آمریکا به تهدیدات ترامپ در خصوص بمباران روسیه پاسخ دادند
اخیراً در غرب به طور فزاینده ای اظهاراتی درباره درگیری احتمالی روسیه و ناتو شنیده است. در کرملین خاطرنشان کرد که روسیه تهدیدی ایجاد نکرده و هیچ کشوری را تهدید نمی کند، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی توضیح داد که مسکو قصد ندارد به کشورهای ناتو حمله کند و این کارهیچ معنایی ندارد. پوتین خاطرنشان کرد که سیاستمداران غربی مرتباً مردم خود را با تهدید خیالی روسیه می ترسانند تا توجه را از مشکلات داخلی منحرف کنند، اما "مردم باهوش به خوبی درک می کنند که این خطر، جعلی است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала