بالن های ارسالی به کره جنوبی از طرف کره شمالی حاوی زباله بودند + عکس

© AFP 2023 / Ed Jonesمرز دو کره
مرز دو کره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.05.2024
اشتراک
ارتش کره جنوبی بیش از 90 بالن را کشف کرده که گمان می رود از سوی کره شمالی به آن سوی مرز بین کره فرستاده شده باشند، اما تمام این بالن های کشف شده تاکنون حاوی زباله و سایر فضولات بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری یونهاپ به نقل از منابع نظامی اعلام کرده که پیشتر، رئیس ستاد مشترک کره جنوبی اطلاع داده بود دیروقت سه شنبه، بالن هایی که ظاهراً توسط کره شمالی رها شده بود و احتمالاً حاوی اعلامیه های تبلیغاتی بودند، در مناطقی از کره جنوبی در مرز کره شمالی پیدا شده است.
کره شمالی روز یکشنبه اعلام کرد که قصد دارد "انبوه کاغذهای باطله و زباله " را در مناطق مرزی در واکنش به توزیع اعلامیه های ضد پیونگ یانگ پراکنده کند.
به گفته یک منبع خبرگزاری یونهاپ، تا صبح چهارشنبه حدود 90 بالن کشف شده است. برخی از آنها روی زمین افتادند، در حالی که بقیه هنوز در حال پرواز هستند. اما بالن‌های کشف‌شده تا کنون حاوی زباله و سایر فضولات به جای اعلامیه‌های مورد انتظار بودند. ارتش و پلیس همچنان در حال جمع آوری بالن های به زمین افتاده هستند.
در پیامی که در قالب هشدار سیستم دفاع غیرنظامی کره جنوبی به ساکنان مناطق مربوطه ارسال کرده، از شهروندان خواسته شده از بیرون رفتن از خانه هایشان خودداری کرده و در صورت مشاهده اشیاء ناشناس به آنها نزدیک نشده . این موضوع را به نزدیکترین یگان نظامی و یا پلیس اطلاع دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала