غرب با آتش بازی می کند

© Sputnik / Alexey Maishevکرملین مسکو و موزه دولتی تاریخ روسیه
کرملین مسکو و موزه دولتی تاریخ روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2024
اشتراک
کرملین: ناآگاهی از تاریخ منجر به عدم درک خطرات کنونی می شود.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، رهبران غربی با آتش بازی می کنند، ناآگاهی از تاریخ منجر به عدم درک خطرات تهدید کننده می شود، این مسئله در مورد احیای فاشیسم نیز صدق می کند.
پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته بود که در طول جنگ جهانی دوم، سربازان آمریکایی جهان را نجات دادند و اروپا را آزاد کردند، رهبر آمریکا به نقش اتحاد جماهیر شوروی و دیگر کشورها در پیروزی بر فاشیسم اشاره ای نکرد. وی همچنین گفت که در دوره های مختلف تاریخ ایالات متحده، سربازان آمریکایی "از استقلال دفاع کردند، اتحاد را حفظ کردند، فاشیسم را شکست دادند و اتحادهای قوی ایجاد کردند."
پسکوف گفت: "از نظر من این یک وضعیت وحشتناک است، زیرا آنها با محروم کردن مردم خود از دانش تاریخ، عمداً مردم خود را از درک آینده و درک خطراتی که ممکن است مردمانشان در آینده پس از احیای فاشیسم در کشورهای اروپایی، راست افراطی و غیره با آن مواجه شوند، محروم می کنند. بدون دانستن گذشته، نمی توانید خطرات فعلی را ارزیابی کنید؛ به همین دلیل آن ها در واقع با آتش بازی می کنند."
سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2024
رسانه: حملات اوکراین به روسیه به شدت به ناتو ضربه زده
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، اظهارات ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو درباره حمله به خاک روسیه با سلاح‌های غربی را تحریک‌آمیز دانست و خاطرنشان کرد که در غرب افرادی هستند که با بی عقلی اظهارات تحریک آمیزی را مطرح می کنند.
پسکوف خاطرنشان کرد که مسکو شاهد است که در غرب در مورد حمله به خاک روسیه با استفاده از تسلیحات غربی، اتفاق نظر وجود ندارد.
وی در اظهارنظری در نشریه "ایزوستیا" تصریح کرد: "افرادی هستند که با بی عقلی اظهارات غیرمسئولانه و تحریک آمیزی را مطرح می کنند، که من اظهارات اخیر آقای استولتنبرگ از جمله چنین اظهاراتی می دانم."
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت: "وضعیت در حال بدتر شدن است، باز هم غربی ها دچار سودای نظامی شده اند. در این شرایط، ما باید در مواضع خود استوار باشیم و عملیات نظامی ویژه را ادامه دهیم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала