دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از شویگو برای سفر به تهران دعوت کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / شورای عالی امنیت ملی ایران
شورای عالی امنیت ملی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2024
اشتراک
سرگئی شویگو، دبیر شورای امنیت روسیه در گفت‌و‌گوی تلفنی با علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران بر ادامه همکاری سطح بالای دو کشور در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، دبیر شورای امنیت روسیه در گفت‌و‌گوی تلفنی با علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران بر ادامه همکاری سطح بالای دو کشور در حوزه‌های مختلف تأکید کرد. طرف ایرانی از همتای روس خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
خبرگزاری صداوسیمای ایران گزارش داد: " دبیر شورای امنیت روسیه در تماس تلفنی با دبیر شورای عالی امنیت ملی حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت رئیس جمهور فقید و هیئت همراه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت و مراتب همدردی خود و دولت روسیه را ابراز داشت."
این منبع رسانه ای می افزاید:"آقای شویگو در این گفتگوی تلفنی بر ادامه همکاری‌های سطح بالای دو کشور در حوزه‌های مختلف تأکید کرد."
 مجلس شورای اسلامی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2023
همکاری ایران با روسیه در زمینه امنیت اطلاعات
در این گزارش خبری آمده است:"آقای احمدیان نیز از تسلیت و همدردی همتای روس سپاسگزاری کرد و همچنین با آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدید اعلام آمادگی نمود تا دو شورای امنیت ملی بتوانند اهداف رهبران دو کشور را در ارتقای بیش از پیش روابط محقق سازد."
همچنین به گزارش این خبرگزاری، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از همتای روس خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала