غرب در حال ایجاد شرایط برای "انقلاب های رنگین" در کشورهای مستقل مشترک المنافع است

© Sputnik / Alexander Imedashvily /  مراجعه به بانک تصاویر غرب در حال ایجاد شرایط برای "انقلاب های رنگین" در کشورهای مستقل مشترک المنافع است
غرب در حال ایجاد شرایط برای انقلاب های رنگین در کشورهای مستقل مشترک المنافع است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2024
اشتراک
الکساندر بورتنیکوف، مدیر سازمان امنیت فدرال روسیه (FSB) اعلام کرد: غرب تلاش می کند شرایطی را برای "انقلاب های رنگین" در کشورهای مستقل مشترک المنافع ایجاد کند و در حال تشکیل "دولت های در تبعید" برای به دست گرفتن قدرت در کشورهای مشترک المنافع در صورت بدتر شدن اوضاع در آنها و ناآرامی های گسترده است.
به گزارش اسپوتنیک، بورتنیکوف در نشست شورای روسای سازمان های امنیتی و سرویس های ویژه کشورهای عضو اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع در بیشکک گفت: :شرایط برای بحران‌های داخلی و "انقلاب‌های رنگین" در کشورهای مستقل مشترک المنافع مهیا می‌شود. برای این کار از عوامل نفوذ، احزاب و جنبش‌های مخالف، سازمان‌های غیرانتفاعی و رسانه‌های شبه مستقل تحت کنترل استفاده می‌شود. به اصطلاح "دولت‌های در تبعید" از مهاجران سیاسی خارج از کشور تشکیل می‌شوند که هدف آن به دست گرفتن قدرت در کشورهای مبدأ در صورت وخامت اوضاع اجتماعی-اقتصادی و ناآرامی‌های گسترده است".
ناتو به اعزام گسترده تروریست ها به اوکراین کمک می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2024
ناتو به اعزام گسترده تروریست ها از مناطق مختلف به اوکراین کمک می کند
مدیر سازمان امنیت فدرال روسیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: "ما در حال مشاهده انتقال گسترده مزدوران و شبه نظامیان عضو سازمان های تروریستی بین المللی از خاورمیانه، شمال آفریقا و افغانستان با کمک کشورهای ناتو به اوکراین هستیم. از بخشی از آنها برای گسترش بیشتر تروریسم در فضای اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع استفاده می شود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала