پیشنهاد آمریکا به اسرائیل برای تکرار فاجعه هیروشیما و ناکازاکی

© Sputnik / Igor Mikhalev /  مراجعه به بانک تصاویر کنگره آمریکا
کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2024
اشتراک
سناتور آمریکایی خواستار انتقال "بمب های ضروری" به اسرائیل شد.
به گزارش اسپوتنیک، لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی (که در فهرست تروریست ها و افراط گرایان روسیه قرار گرفته است) با یادآوری پرتاب بمب‌های آمریکا بر فراز هیروشیما و ناکازاکی ژاپن که آن را تصمیم درستی می‌داند، گفت باید "آن بمب‌هایی را که اسرائیل به آن نیاز دارد" برای پایان دادن به درگیری‌ها در نوار غزه به اسرائیل منتقل شود.
پیش از این، لوید آستین، رئیس پنتاگون، توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل را تأیید کرد و خاطرنشان کرد که صحبت از یک محموله کمک نظامی است. پس از آن، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان گفت که در صورت گسترش عملیات نظامی در نوار غزه به جنوب شهر رفح، که به گفته وی، هنوز اتفاق نیفتاده است، ارسال بمب‌های هوایی و گلوله‌های توپخانه‌ای به اسرائیل را متوقف خواهد کرد.
گراهام در مصاحبه ای با ان بی سی نیوز گفت: "من فکر می کنم که (پرتاب بمب بر هیروشیما و ناکازاکی) قابل قبول است. بنابراین، اسرائیل باید کاری را که برای باقی ماندن به عنوان یک کشور یهودی نیاز باشد، انجام دهد."
این سناتور تاکید کرد که باید به اسرائیل بمب های مورد نیاز خود "برای پایان دادن به جنگ" تحویل داده شود.
مجری این شبکه تلویزیونی به نقل از مقامات نظامی خاطرنشان کرد که فناوری از زمان جنگ جهانی دوم تغییر کرده است، بنابراین اسرائیل می تواند حملات را با دقت بیشتری انجام دهد. گراهام گفت که این مقامات "بیهوده حرف می زنند"
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала