اعزام نیروی غرب به اوکراین یعنی دفن کردن خود

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2024
اشتراک
مدودف خطاب به غرب: با اعزام نیرو به اوکراین، با دست خودتان قبر خودتان را خواهید کند!
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که اعزام نیروهای غربی به اوکراین ورود مستقیم این کشورها به جنگ را در پی دارد، چیزی که روسیه باید به آن پاسخ دهد، و این بار نه در خاک اوکراین، بلکه در خاک خود این کشورها، در این صورت هیچ یک از رهبران غربی در امان نخواهند ماند، در هر سوراخ موشی که قایم شوند هم گرفتار خواهند شد.
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه درباره اخبار مبنی بر برنامه غربی ها برای اعزام نیرو به اوکراین، در کانال تلگرام خود نوشت: "در غرب نوعی روند تنزل کامل منطق طبقه حاکم در جریان است. این قشر واقعاً نمی خواهد موارد ساده و پیش پاافتاده را به طور منطقی کنار هم بچیند و ارزیابی درستی داشته باشد. اعزام نیروهای آنها به خاک اوکراین مستلزم ورود مستقیم این کشورها به جنگ است، اقدامی که پاسخ ما را به دنبال خواهد داشت، البته این بار نه در خاک اوکراین. در این صورت، هیچ یک از سران و تصمیم گیرندگان غربی نمی توانند در کاپیتول هیل، محل قرار داشتن ساختمان کنگره آمریکا و یا در کاخ الیزه ریاست جمهوری فرانسه و یا در خیابان داونینگ 10، محل سکونت نخست وزیر انگلیس پنهان شوند. یک فاجعه جهانی رخ خواهد داد."
مدودف تصریح کرد: "اتفاقا کندی و خروشوف بیش از 60 سال پیش به این موضوع واقف بودند، اما این کُند ذهن هایی که اکنون سُکان قدرت را در غرب به دست گرفته اند، گویا نمی خواهند این مسئله را درک کنند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала