- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام 12 پهپاد اوکراینی بر فراز روسیه طی شب گذشته

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه از انهدام 12 پهپاد اوکراینی طی شب گذشته خبر داد
وزارت دفاع روسیه از انهدام 12 پهپاد اوکراینی طی شب گذشته خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه طی شب گذشته 12 پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق بریانسک، کورسک، بلگورود، روستوف و کراسنودار منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "طی شب گذشته، تلاش‌های رژیم کی یف برای انجام تعدادی حملات تروریستی با استفاده از پهپاد علیه اهدافی در خاک روسیه متوقف شد. سامانه‌های پدافند هوایی 12پهپاد اوکراینی را -5 پهپاد بر فراز منطقه بریانسک، یک فروند در منطقه کورسک، یک فروند در منطقه بلگورود، دو فروند در منطقه روستوف و سه فروند بر فراز منطقه کراسنودار را رهگیری و مهندم کردند."
ارتش روسیه تأسیسات نظامی در یکی از شهرهای اوکراین را هدف قرار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه تأسیسات نظامی در یکی از شهرهای اوکراین را هدف قرار داد
رژیم کی یف تقریباً هر روز تلاش می کند با هواپیماهای بدون سرنشین به اهدافی در مناطق مرزی و مرکزی روسیه حمله کند اما نیروهای پدافند هوایی روسیه با موفقیت پهپاد های دشمن را رهگیری و منهدم می سازند .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала