اعتراف به حقایق ناخوشایند در باره فناوری غرب

© AP Photo / Mindaugas Kulbisتانک آبرامز آمریکا
تانک آبرامز آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2024
اشتراک
رسانه آلمانی: تانک های آبرامز آمریکایی انتظارات نیروهای مسلح اوکراین را برآورده نکردند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستوف وانر روزنامه نگار در گزارشی برای شبکه تلویزیونی آلمانی ولت اعلام کرد که تانک های آمریکایی آبرامز امیدهای ارتش اوکراین را برآورده نکردند.آنها احتمالاً آنچه را که ازشان انتظار می رفت ارائه نکردند، بنابراین اکنون به طور موقت تانک های دست نخورده آبرامز به حال خود رها شده اند.
وانر تاکید کرد که پهپادهای FPV (هواپیماهای بدون سرنشین که به خلبان اجازه می دهد بدون ترک زمین به حالت پرواز درآید) و پهپادهای کامیکاز به ویژه برای این تانک ها خطرناک شده اند. وی استفاده از این دستگاه آمریکایی را در حال حاضر بسیار خطرناک خواند.
منابع پنتاگون قبلا گزارش داده بودند که اوکراین تانک‌های آبرامز M1A1 آمریکایی را از منطقه جنگ خارج کرده است زیرا پهپادهای روسی آنها را بخوبی مورد هدف قرار می دهند. دیرتر این اطلاعات توسط ماکسیم بوژانسکی نماینده پارلمان اوکراین تأیید شد.
قاتل “تانک آبرامز” - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2024
داده نمایی
قاتل “تانک آبرامز” + داده نمایی
گفتنی است، موراخوفسکی، یکی از تحلیلگران برجسته نظامی روسیه، به اسپوتنیک گفته بود که نیروهای مسلح اوکراین از تانک های آبرامز در نزدیکی آودیوکا استفاده کردند، زیرا تانک دیگری در اختیار ندارند.
وی در ادامه افزود:"در محور آودیوکا، نیروهای مسلح اوکراین از تانک های آبرامز ساخت آمریکا استفاده کردند، یعنی 3 یا 4 تانک. پیش از این آنها را به صورت جدی ذخیره کرده بودند، اما مجبور شدند از آنها استفاده کنند ، زیرا در این بخش، به لطف ارتش ما، تمام تانک های دیگر از بین رفتند".
وی خاطرنشان کرد: تانک‌های آمریکایی Abrams M1A1 که توسط نیروهای مسلح اوکراین استفاده می‌شود، دارای نسخه‌ای زره‌دار هستند، مجموعه‌های زره‌های اورانیوم و همچنین یک نسخه از بسته‌بندی‌شده کیت ارتباطی حذف شده‌اند.علاوه بر این، تانک مجهز به کیت حفاظتی بالایی نیست و قابلیت ضد پهپاد نیز ندارد. یک هدف آسان برای ما است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала