در آمریکا تعریف کردند که چه کسانی می توانند به صفوف ارتش اوکراین بپیوندند

© Sputnik / Александр Имедашвили, STF /  مراجعه به بانک تصاویر در آمریکا تعریف کردند که چه کسانی می توانند به صفوف ارتش اوکراین بپیوندند
در آمریکا تعریف کردند که چه کسانی می توانند به صفوف ارتش اوکراین بپیوندند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2024
اشتراک
کلایتون موریس، روزنامه نگار آمریکایی می گوید کشورهای اروپایی برای حمایت از اوکراین در درگیری با روسیه، باید سربازان خود را به آنجا بفرستند.
به گزارش اسپوتنیک، او در وبلاگ خود در کانال یوتیوب Redacted توضیح داد که ممکن است ایالات متحده در ازای ارائه بسته کمکی جدید تقریباً 61 میلیارد دلاری، اوکراین را ملزم به انجام یک ضد حمله جدید کند. موریس خاطرنشان کرد که در همین ، کمبود شدید افراد در صفوف نیروهای مسلح اوکراین وجود دارد.
این روزنامه نگار گفت:" آنها دقیقاً چگونه می خواهند این کار را انجام دهند، اگر سربازی نداشته باشند، و آنهایی که باقی مانده اند تسلیم شوند؟ <...> خوب، آنها دیگر از اوکراینی ها استفاده نخواهند کرد، اکنون سربازان اروپایی به جنگ خواهند رفت... اروپا، اما نه ناتو باید برای جلوگیری از پیشروی روسیه به اوکراین نیرو بفرستد".
نیروهای مسلح اوکراین از استفاده از تانک های آمریکایی آبرامز خودداری می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2024
نیروهای مسلح اوکراین از استفاده از تانک های آمریکایی آبرامز خودداری می کنند
موریس گفت که ناتو، اتحادیه اروپا و پنتاگون آماده انجام هر کاری برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مسلح روسیه و جلوگیری از افتادن کنترل اودسا، خارکف و دیگر شهرهای اوکراین به دست ارتش روسیه هستند.
او ضمن اظهار نظر در اینباره گفت: "آنها اجازه نخواهند داد این اتفاق بیفتد چون این منطقه، منبع بسیار غنی و ارزشمندی برای غرب است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала